اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از انجام حرکات غیرورزشی در دیدار با کاله

فدراسیون والیبال به سرمربی و بازیکن برزیلی پیشگامان تذکر می‌دهد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته داوران و ناظر فدراسیون والیبال گفت: پس از انجام حرکات غیرورزشی در دیدار با کاله فدراسیون والیبال به سرمربی و بازیکن برزیلی پیشگامان تذکر می‌دهد.

فدراسیون والیبال به سرمربی و بازیکن برزیلی پیشگامان تذکر می‌دهد

امیدوار حاتمی پس از دیدار حساس و پرتحرک هفته هفدهم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور که با پیروزی سه بر یک کاله مازندران مقابل پیشگامان کویر یزد به کار خود پایان داد، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: یکی از زیباترین و پرتحرک‌ترین بازی‌های لیگ برتر امسال را در آمل شاهد بودیم که والیبال واقعی و تنگاتنگ در آن مشاهد شد.

وی افزود: به خاطر دیدار بدون حاشیه بین دو تیم در سالن دو هزار نفری پیامبر اعظم(ص) از تماشاگران آملی، عوامل برگزاری، باشگاه کاله، هیئت والیبال این شهرستان و افراد پرتلاش نیروی انتظامی تشکر می‌کنم.

حاتمی با اعلام اینکه حرکات افراد در جریان بازی از سوی ناظران نادیده گرفته نمی‌شود، تصریح کرد: در لحظاتی از این دیدار شاهد حرکات غیرورزشی و تحریک‌آمیزی از سوی لئو آراجو بازیکن برزیلی تیم پیشگامان بودیم که تماشاگران را تحت تاثیر خود قرار داد که انجام این حرکات را در سالن ورزشی از والیبالیست‌های داخلی و خارجی انتظار نداریم.

وی به حرکات عباسعلی میرحسینی سرمربی پیشگامان که باعث تاثیر در جو سالن شد نیز اشاره کرد و گفت: از این سرمربی نام‌آشنای کشورمان انتظار بیشتری می‌رود زیرا نباید تحت تاثیر جو بازی قرار گیرد و عکس‌العمل‌های محرکی داشته باشد.

رئیس کمیته داوران و ناظر فدراسیون والیبال با تاکید بر اینکه میرحسینی بعد از پایان بازی با پذیرفتن غیرقابل قبول بودن حرکاتش، از مسئولان عذرخواهی کرد، ادامه داد: حتما گزارش دیدار به فدراسیون والیبال ارایه می‌شود و از سوی فدراسیون و سازمان لیگ برتر تذکراتی به بازیکن و سرمربی پیشگامان می‌دهیم.

به گفته حاتمی، میرحسینی یکی از سرمایه‌های خوب والیبال کشورمان است که باید حفظ شده و به انحراف کشیده نشود.

انتهای پیام/86012/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول