اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای اسلامی شهر سعدآباد خبر داد

تقویت زیرساخت‌های دانشگاهی در سعدآباد

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای اسلامی شهر سعدآباد از تقویت زیرساخت‌های دانشگاه‌های جامع علمی و کاربردی و پیام نور سعدآباد خبر داد.

تقویت زیرساخت‌های دانشگاهی در سعدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد، سید مصطفی حسینی‌مطلق در نشست با جمعی از دانشجویان بسیجی سعدآباد با تبریک یوم‌الله 9 دی اظهار داشت: 9 دی از روزهای ماندگار در تاریخ پر افتخار جمهوری اسلامی است و تمامی اقشار جامعه در این روز بیعت مجدد و وفاداری خود به رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی را ابراز کردند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر سعدآباد خاطرنشان کرد: مردم همواره از ولایت فقیه دفاع کرده و می‌کنند و این موضوع دشمنان را عصبانی کرده است.

حسینی‌‌مطلق با اشاره به اینکه دشمن در جریان فتنه 88 برای براندازی نظام تلاش می‌کرد، بیان داشت: دشمنان نظام اسلامی در سال 88 برای براندازی نظام اسلامی از همه توان خود استفاده کردند که با لبیک مردم به ندای ولایت فقیه و با راهپیمایی میلیونی مردم توطئه و فتنه دشمنان خنثی شد.

وی اضافه کرد: فتنه در هر زمان و مکانی وجود دارد و ما باید با بصیرت و هوشیاری فتنه و نیرنگ دشمنان را شناسایی و با رهروی در مسیر ولایت نقشه‌های آنها را نقش بر آب کنیم.

این مسئول دانشگاه‌ را مبدا تحولات بشری دانست و اذعان داشت: دانشگاه مبدا تحولات در انسان، جامعه و اجتماع است و تمامی پیشرفت‌های علمی که به توسعه میهن اسلامی در عرصه‌های مختلف انجامیده است، در همین دانشگاه‌ها و مدارس و از پشت نیمکت‌ها خارج شده‌ است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر سعدآباد با تاکید بر آنکه اگر از دوران دانشجویی به نحو مطلوب استفاده نکنیم ارزشمندترین دوران عمر خویش را از دست داده‌ایم، عنوان کرد: دوران دانشجویی دوران خوبی برای تزکیه تعلیم و تربیت است که اگر در این دوران لغزشی به وجود بیاید فرصت‌های زیادی را از دست خواهیم داد.

حسینی‌مطلق گفت: دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران درصدد هستند در هر میدانی ناجوانمردانه دانشگاه‌ها را تهی از علم و دانش کنند و در تمامی تهاجمات فرهنگی خود این مهم را مورد توجه قرار داده‌اند.

وی ادامه داد: دانشگاه‌های سعدآباد از ارزشمندترین دستاوردهایی است که در سال‌های اخیر داشته‌ایم و با ایجاد شرایط تحصیل آسان علم، زمینه را برای توسعه سطح علم و دانش در این شهر و منطقه سعدآباد به‌وجود آورده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر سعدآباد عنوان کرد: تقویت زیرساخت‌های دانشگاه‌های جامع علمی و کاربردی و پیام نور شهر سعدآباد از اولویت‌هایی است که این شورا در دستور کار خود قرار داده و در ماه‌های گذشته اقدامات فراوانی را در این راستا شاهد بوده‌ایم.

انتهای پیام/2451/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول