اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‏دهد

سمنان میزبان یک رویداد بزرگ هنری / سردار نقدی و شاه‏آبادی هم می‏آیند

خبرگزاری فارس: استان سمنان این روزها میزبان یک رویداد بزرگ هنری است و شنبه آینده با حضور سردار نقدی و شاه‏آبادی در این استان، این اتفاق فرخنده مهم‏تر نیز خواهد شد.

سمنان میزبان یک رویداد بزرگ هنری / سردار نقدی و شاه‏آبادی هم می‏آیند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ظهر امروز آیین افتتاحیه دهمین جشنواره تئاتر بسیج کشور با حضور فرمانده سپاه استان سمنان و مسئولان استانی و هنرمندان تئاتر در آستان امامزاده یحیی(ع) سمنان برگزار شد.

در این مراسم، جانشین سازمان بسیج هنرمندان کشور حضور داشت همچنین در شاهرود نیز که میزبان بخش کودک و نوجوان و عروسکی جشنواره سراسری تئاتر بسیج کشور است، مدیر انجمن‌های هنری و ادبی سازمان بسیج هنرمندان کشور حضور داشته و به ایراد سخنرانی پرداخت.

این در حالی است که معاون سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان نیز امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان از حضور سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و شاه‏آبادی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین اختتامیه این جشنواره خبر داد.

علی‏رضا رجبی افزود: مراسم اختتامیه جشنواره سراسری تئاتر بسیج کشور از ساعت 9:30 روز شنبه، سی‏ام دی ماه امسال با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین و معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در فرهنگ‏سرای کومش سمنان برگزار می‏شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان؛ جشنواره تئاتر بسیج به صورت دوسالانه برگزار می‌شود و 300 نفر در قالب 34 گروه از نفرات برگزیده مسابقات استان‌های سراسر کشور به این جشنواره راه یافته‌اند.

این جشنواره در چهار بخش ‌صحنه‌ای و خیابانی، کودک، نوجوان و عروسکی و با موضوعات دفاع مقدس، ایثار و شهادت، بیداری اسلامی، اجتماعی با دید فرهنگی و طنز برگزار می‌شود.

بخش صحنه‌ای و خیابانی در شهرستان‌های سمنان و مهدیشهر و بخش کودک و نوجوان و عروسکی در شهرستان شاهرود برگزار می‌شود.

آثار در بخش‌های صحنه‌ای در 14 گروه، خیابانی در 9 گروه و کودک و نوجوان در 10 گروه از 20 استان کشور جهت حضور در جشنواره معرفی شده است.

انتهای پیام/2249/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول