اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شاهرود:

هنرمندان به شناخت اصول و نیازسنجی مخاطب توجه کنند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت: شناخت اصول، آرمان‌ها و ارزش‌های خدایی در کنار نیازسنجی مخاطب، راه رسیدن به هنر مطلوب است.

هنرمندان به شناخت اصول و نیازسنجی مخاطب توجه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عباس مطهری که ظهر امروز در مراسم افتتاحیه بخش کودک و عروسکی جشنواره سراسری تئاتر بسیج کشور در شاهرود سخن می‌گفت، اظهار داشت: اگر آرمان‌ها و ارزش‌های خدایی را بشناسیم، هدف را گم نخواهیم کرد و مسلما به بی‏راهه نرفته و سقوط نمی‌کنیم.

وی تصریح کرد: در گام دوم باید مخاطب خود را نیازسنجی کنیم و نگذاریم که نیازهای کاذب، مانع رسیدن ما به نیاز فطری شود.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود تاکید کرد: قرآن و اهل بیت(ع) چراغ راه هدایت ما هستند و باید هر دو را با هم داشته باشیم تا بتوانیم به سر منزل مقصود برسیم.

مطهری ادامه داد: دشمن در حال حاضر نیازهای کاذب را در ویترینی مدرن به جوانان ما ارائه داده و این وظیفه هنرمندان است که نیازهای واقعی و فطری افراد را به آنها نشان داده و از گمراهی آنها جلوگیری کنند.

وی گفت: ایادی استکبار از آزادی انسان سوءاستفاده کرده و فقط به نیازهای مخاطب خود، صرف نظر از آرمان‌ها و ارزش‌هایش فکر می‌کند و گمان می‌برند که با این حربه می‌تواند به جوانان ما سیطره یابند.

مطهری افزود: تاکنون کسانی بوده‌اند که کارشان بر پایه اصول اخلاقی نبوده و فقط نیاز مخاطب را در نظر گرفته بودند و نتوانسته‌اند کاری ماندگار ارائه دهند.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود با اشاره به سریال مختارنامه گفت: این سریال هم نیاز مخاطب و هم ارزش‌های انسانی را مد نظر قرار داد و خوشبختانه با استقبال تماشاگران نیز مواجه شد و رشد کرد.

جشنواره سراسری تئاتر بسیج کشور از 27 دی ماه به مدت سه روز در استان سمنان برگزار می‌شود که بخش کودک و نوجوان و عروسکی آن در شهرستان شاهرود اجرا می‌شود.

انتهای پیام/2249/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول