اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برخی مجریان طرح‌های کشاورزی از تکمیل پرونده تسهیلات خود ناتوانند

برنج‌فروش‌آذر:‌ رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی ضرب‌الاجل تعیین کند

خبرگزاری فارس: مدیر شعب بانک کشاورزی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه مجریان برخی از طرح‌های کشاورزی ارائه شده قادر به تکمیل پرونده تسهیلات خود در بانک نیستند، گفت: رئیس سازمان جهادکشاورزی استان برای این افراد ضرب‌الاجل تعیین کند.

برنج‌فروش‌آذر:‌ رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی ضرب‌الاجل تعیین کند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز داود برنج‌فروش‌آذر صبح امروز در جلسه هماهنگی بین مدیران جهادکشاورزی شهرستان‌ها و مدیران بانک کشاورزی در خصوص پیشرفت طرح‌های توسعه بخش کشاورزی با بیان اینکه طرح توسعه بخش کشاورزی از جمله طرح‌های خوب دولت برای پیشرفت کشاورزی است، افزود: همه باید دست در دست هم دهیم و این طرح را به سرانجام خوبی برسانیم.

وی پیشرفت ریالی و فیزیکی طرح توسعه بخش کشاورزی را در شهرستان‌های اهر، چاراویماق، ملکان، خداآفرین و هریس ستود و افزود: به مدیران جهادکشاورزی شهرستان‌های دیگر نیز توصیه می‌کنیم جلسات هفتگی خود را با روسای بانک کشاورزی برگزار کنند و در رفع مشکلات موجود با تعامل بیشتر بکوشند.

برنج فروش‌آذر با بیان اینکه طرح توسعه کشاورزی در آذربایجان‌شرقی از جانب دستگاه‌های اجرایی ذیربط به خوبی در حال اجرا و پیگیری است، ادامه داد: اما مجریان طرح‌های ارائه شده به خصوص شرکت‌های خصوصی قادر به انجام تعهدات خود نیستند و در نتیجه اعتبارات تخصیص یافته از سوی سازمان جهادکشاورزی استان به این طرح‌ها جذب نمی‌شود و این مشکل اصلی ماست.

اختصاص 2700 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه کشاورزی آذربایجان‌شرقی

وی با بیان اینکه برای اجرای طرح توسعه کشاورزی در استان بیش از 2 هزار و 700 میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شده است که لازم است در موعد مقرر جذب شود، افزود: در ازای هر روز تعلل صاحبان طرح‌ها در عدم جذب اعتبارات، 15 درصد سود از جانب بانک کشاورزی به حساب صندوق توسعه کشاورزی واریز می‌شود که این مطلب به هیچ وجه مورد علاقه و خواست بانک کشاورزی نیست.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه مجریان برخی از طرح‌های ارائه شده قادر به تکمیل پرونده تسهیلات خود در بانک کشاورزی نیستند، از رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی خواست با دادن ضرب‌الاجل به این افراد، در صورت تکمیل نشدن پرونده‌ها، متقاضیان جدید را جایگزین آنها کند.

وی با بیان اینکه برخی از متقاضیان استفاده از تسهیلات بانکی طرح توسعه کشاورزی قادر به تامین حداقل آورده مورد نیاز این تسهیلات نیستند، ادامه داد: برخی از آنها حتی سرمایه اولیه مورد نیاز برای تاسیس این شرکت‌ها را نیز نمی‌توانند تهیه کنند.

برنج فروش‌آذر با بیان اینکه این بانک از دادن تسهیلات به افرادی که خوش حساب نبوده و معوقات و بدهی کلان به سیستم بانکی کشور دارند معذور است، افزود: امیدوارم با هماهنگی‌های بیشتر بین این بانک و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان بتوانیم در زمان تعیین شده نسبت به پرداخت تسهیلات مصوب شده اقدام کنیم.

انتهای پیام/60002/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول