اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اصناف دشتی خبر داد

توزیع 123 تن برنج در دشتی

خبرگزاری فارس: معاون امور اصناف اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتی از توزیع 123 تن برنج در شهرستان دشتی خبر داد.

توزیع 123 تن برنج در دشتی

علی سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در شهرستان دشتی اظهار داشت: از 123 تن برنج جذب شده به شهرستان دشتی 16 تن آن برای توزیع در بخش کاکی، 10 تن در اختیار کمیته امداد حضرت امام (ره) برای توزیع به افراد تحت پوشش در شهرها و روستاهای شهرستان، 9 تن هم برای توزیع بین مردم بخش شنبه ارسال و درحال توزیع است.

وی ادامه داد: یک تن و 790 کیلو برنج برای توزیع بین کارکنان شهرداری و 50 کیسه برنج 10 کیلویی نیز برای کارکنان آبفای روستایی در اختیار این اداره قرار داده‌ایم.

سعیدی یادآور شد: در حال حاضر نیز با توجه به درخواست مردمی و تاکید فرمانداری دشتی در شهر خورموج تعداد عامل‌های توزیع از یک عامل به سه عامل افزایش داده‌ایم.

وی افزود: در حال حاضر 60 تن برنج در شهر خورموج توسط این سه عامل در حال توزیع است.

مسئول امور اصناف اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتی در پاسخ به اینکه مردم روستاها نیز خواستار برنج مصوب شده توسط تنظیم بازار هستند و در این زمینه چه برنامه‌ای دارید، گفت: کسانی که در روستاها هستند و تحت پوشش کمیته امداد نیستند، شورای روستاها می‌توانند عاملی را به اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان معرفی کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه برنج در گمرکات استان بوشهر در حال تخلیه است درخواست 230 تن برنج دیگر را کرده‌ایم.

سعیدی ادامه داد: برنج‌های قبلی که بنام برنج سبز بهارهندی بود از گمرک بوشهر تخلیه و بارگیری و حمل شده بود به قیمت هر کیسه 10 کیلویی مبلغ 28 هزار و 500 تومان توزیع شد، ولی برنج آرتین که آن هم هندی است از گمرک بندرعباس تخلیه، بارگیری و حمل شده است و به این خاطر 1000 تومان کرایه حمل در برداشته است هر کیسه 29 هزار تومان در حال توزیع است.

وی خاطرنشان کرد: در بخش نذورات برای حسینیه‌ها، مساجد و تکایا نیز 40 تن برنج، در ایام محرم و صفر و همچنین هشت تن گوشت قرمز منجمد، 12 تن شکر و 13 تن روغن توزیع شده است.

انتهای پیام/66001/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول