اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد:

طرح سپاس بهترین طرح اجرایی در بنیاد شهید از ابتدا تاکنون است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: بهترین طرحی که از ابتدای شکل‌گیری بنیاد شهید تاکنون در این نهاد اجرا شده، طرح سپاس است.

طرح سپاس بهترین طرح اجرایی در بنیاد شهید از ابتدا تاکنون است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، مصطفی مهدی صبح امروز در همایش آموزشی مجریان طرح سپاس در این شهرستان که با حضور معاونین اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گچساران و جمعی از کارکنان این اداره برگزار شد، ضمن تبریک حلول ماه ربیع‌الاول اظهار کرد: طرح سپاس یا سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از مهم‌ترین طرح‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان است.

وی یادآور شد: در حین و پس از شکل‌گیری انقلاب اسلامی، کهگیلویه و بویراحمد یک هزار و 800 شهید تقدیم نظام کرده و مردم این استان تاکنون نشان داده‌اند که حامی و پشتیبان نظام هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: بنیاد شهید از بدو تأسیس خود برنامه‌های متنوعی را اجرا کرده ولی طرح سپاس را می‌توانیم از بهترین طرح‌های این بنیاد بدانیم.

مهدی با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکنون توانسته برنامه‌های بسیار خوبی را به اجرا بگذارد، افزود: طرح سپاس مهم‌ترین مأموریت بنیاد شهید بوده و اجرای صحیح این طرح می‌تواند شکاف موجود میان خدمتگزاران به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را از میان بردارد.

وی تأکید کرد: اگر این طرح به خوبی اجرا شود، به طور یقین این شکاف دیگر دیده نمی‌شود و این طرح می‌تواند خدمات رسانی بهتری به جامعه هدف خود داشته باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه خانواده‌های شهدا و ایثارگران از سرمایه‌های نظام هستند، ادامه داد: اگر از این سرمایه و پشتوانه به خوبی محافظت نکنیم، به نظام خیانت کرده‌ایم.

مهدی با بیان اینکه کار بنیاد شهید یک کار اداری و عاطفی است، عنوان کرد: همه ما وظیفه داریم آن طوری که نسبت به خانواده خود حساسیت داریم، به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران توجه ویژه داشته باشیم.

وی تصریح کرد: خانواده‌های شهدا به جامعه انرژی می‌دهند و ما باید از این سرمایه نظام با قدرت هر چه بیشتر خود محافظت کرده و اجازه ندهیم که حقی از آن‌ها پایمال شود.

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد در ادامه و با اشاره به اهمیت بسیار طرح سپاس گفت: ضروری بوده افرادی که در این طرح شرکت دارند و به خانواده‌های شهدا و ایثارگران سرکشی می‌کنند، نسبت به قوانین و مقررات آشنایی و تسلط کامل داشته باشند.

 مهدی بیان داشت: افرادی که به قوانین مسلط نیستند، نمی‌توانند به خوبی در حوزه خود درخواست‌ها و نیازهای خانواده‌های شهدا و ایثارگران را برطرف کنند.

انتهای پیام/82010/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول