اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت بسیج دانشجویی استان قزوین

نشست تخصصی اقتصاد مقاومتی در قزوین برگزار شد

خبرگزاری فارس: نشست تخصصی اقتصاد مقاومتی و راهکارهای عملیاتی با حضور رؤسا، نخبگان دانشگاهی و مسئولان سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین به همت بسیج دانشجویی استان قزوین برگزار شد.

نشست تخصصی اقتصاد مقاومتی در قزوین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، نشست تخصصی اقتصاد مقاومتی و راهکارهای عملیاتی مسئولان سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین امروز با حضور مسئولان استانی، رؤسای دانشگاه‌ و نخبگان دانشجوی در سالن شهید حسن‌پور سپاه صاحب‌الامر (عج) این استان برگزار شد.

در نشست تخصصی اقتصاد مقاومتی و راهکارهای عملیاتی مسئولان استانی از جمله فرمانده و نماینده ولی فقیه سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین، مدیرکل اطلاعات استان قزوین، مدیرکل صدا و سیمای استان قزوین، فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین، رئیس دانشگاه‌های آزاد قزوین و تاکستان، علوم پزشکی و پیام نور و نخبگان دانشجویی حضور داشتند.

در این مراسم مسئولان استانی از جمله فرمانده و نماینده ولی فقیه سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین، مدیرکل اطلاعات استان قزوین و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین سخنرانی کردند.

در نشست تخصصی اقتصاد مقاومتی و راهکارهای عملیاتی مسئولان سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با حضور مسئولان استانی، رؤسای دانشگاه‌ و نخبگان دانشجو، رئیس دانشگاه‌های آزاد قزوین و تاکستان و پیام نور قزوین ایده‌ها و راهکارهای عملیاتیشان را برای اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی در استان قزوین مطرح کردند.

در مراسم فوق دانشجویان و نخبگان دانشجویی نیز ایده‌ها و راهکارهای خودشان را برای عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی در استان قزوین مطرح کردند و پیشنهادات خود را برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی کنونی این استان ارائه دادند.

هم‌فکری و نزدیک کردن ایده‌ها و دیدگاه‌های اقتصاد مقاومتی مسئولان سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با مسئولان استانی، رؤسای دانشگاه‌ و نخبگان دانشجوی از اهداف برگزاری نشست تخصصی اقتصاد مقاومتی و راهکارهای عملیاتی بوده است تا با تدبیر، اندیشه و برنامه‌ریزی درست اقتصاد مقاومتی عملیاتی و با اجرای آن برخی مشکلات اقتصادی استان قزوین برطرف شود.

انتهای پیام/77009/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول