اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بسطام:

امامان جماعت بر اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی تأکید کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بسطام گفت: امامان جماعت و سرگروه‏های حلقه‏های صالحین باید در اجتماعات، بر اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی تأکید و جامعه را در این راه هدایت کنند.

امامان جماعت بر اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی تأکید کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بسطام، حجت‌الاسلام عباس معصومی صبح امروز در گردهمایی امامان جماعات و سرگروه‌های حلقه‌های صالحین بسطام، در سخنانی با اشاره به ایام آخر ماه صفر اظهار داشت: ارتحال پیامبر اعظم و شهادت امام حسن‌مجتبی (ع) و امام‌رضا (ع) را در پیش داریم و باید تلاش شود تا در مسیر ولایت حرکت کنیم و اسلام ناب را در جامعه گسترش دهیم.

وی با بیان این‌که هر چه داریم از اسلام و ائمه است، افزود: باید در این ایام، در مورد سیره و منش پیامبر و امامان معصوم برای آحاد جامعه سخنرانی کنیم و آن‌ها را با سیر و سلوک این بزرگواران در زندگی فردی و اجتماعی آشنا کنیم.

امام جمعه بسطام تأکید کرد: اگر می‌خواهیم همیشه پیروز و سربلند باشیم، باید در خط اسلام و ائمه قدم برداریم که اگر این‌گونه شد، سعادت دنیا و آخرت با ما خواهد بود.

وی اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا بین مردم با الگوسازی، از زندگی پیامبر و ائمه، آن‌ها را در مسیر قناعت، اخلاص و ساده‌زیستی هدایت و از این راه توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

معصومی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحریم‌ها و فشارهای استکبار بر ملت ایران عنوان کرد: این برنامه‌ها تازگی ندارد و ما از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون، با این تحریم‌ها زندگی و در این تحریم‌ها رشد کرده و پیشرفت‌های مختلف علمی و فناوری کسب کرده‌ایم.

وی تأکید کرد: دشمن اکنون که از جنگ‌های مختلف خود علیه نظام ناامید شده، رو به تحریم و جنگ اقتصادی آورده و تمام همت خود را در این راه صرف کرده اما تاکنون نتیجه‌ای به دست نیاورده است ولی باز دست از تلاش برنمی‌دارد.

امام جمعه بسطام خاطرنشان کرد: وظیفه ما این است که نقشه‌های دشمنان را برای مردم بازگو و در هر مسئولیتی که هستیم تلاش کنیم تا خدعه و نیرنگ آن‌ها برای مردم آشکار شود.

معصومی افزود: سرگروه‌های حلقه‏های صالحین و امامان جماعت مساجد باید موضوعات اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی ایرانی و اسلامی که رابطه مستقیمی با یکدیگر دارند را برای افراد جامعه بیان و آن‌ها را آگاه و هوشیار کنند.

وی اظهار داشت: همه ما در پیشگاه امام و شهدا مسئول هستیم و باید به وظیفه خود عمل و نیرنگ‌های دشمنان را خنثی کنیم و آن‌ها را چون همیشه ذلیل گردانیم.

انتهای‌پیام/2249/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول