اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان:

موانع اداری اجرای مصوبات کارگروه سلامت برطرف شود

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان خواستار رفع موانع اداری برای اجرای مصوبات کارگروه سلامت شد و گفت: این موانع به طور مستقیم با سلامتی مردم در ارتباط است.

موانع اداری اجرای مصوبات کارگروه سلامت برطرف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، تیمور یزدان‌شناس عصر امروز در جلسه شورای سلامت شهرستان کنگان اظهار داشت: توجه به سلامت جامعه امر مهم و لازمی است که مسئولان بهداشتی و سایر مسئولان باید به این مهم توجه کنند.

فرماندار شهرستان کنگان به اهمیت بهداشت و درمان اشاره کرد و افزود: کارگروه سلامت و امنیت غذایی نقش مستقیمی در سلامت شهرستان ایفا می‌کند و به همین دلیل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

یزدان‌شناس یادآور شد: برای ارتقاء سلامت و بهبود کیفیت زندگی مردم باید این همکاری‌ها و هماهنگی‌ها گسترش یابد و تضمین سلامت و امنیت غذایی شهرستان در گروی اجرای دقیق مصوباتی است که با کار کارشناسی صورت گرفته است.

وی خواستار رفع موانع اداری برای اجرای مصوبات کارگروه سلامت شد و اذعان داشت: این موانع مستقیم با سلامتی مردم در ارتباط است.

مشارکت ادارات در حل مشکلات بهداشتی

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری کنگان نیز به اهمیت این شورا اشاره کرد و خواستار مشارکت بیشتر ادارات مختلف شهرستان در حل مشکلات بهداشتی این شهرستان شد.

احمد بحرینی‌پور افزود: در جوامع پیشرفته به مسئله بهداشت و درمان اهمیت زیادی می‌دهند و همه باید در راستای توسعه بهداشت و درمان اهتمام ورزیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان نیز در این جلسه ضمن تشریح فعالیت‌های صورت گرفته از مشارکت برون‌بخشی ادارات در اجرای مصوبات این شورا تشکر کرد و خواستار مشارکت بیشتر ادارات مختلف شد.

زینب حسینی بیان کرد: در سال جاری چند طرح مهم و زیربنایی در حوزه بهداشت و درمان کنگان اجرایی شده که برای تکمیل این طرح‌ها از همه توان و ظرفیت موجود بهره می‌بریم.

در این نشست مقرر شد که بهداشت و درمان، شهرداری، نیروی انتظامی و مجمع امور صنفی در مدت یک ماه نسبت به جمع‌آوری دست‌فروشان در سطح شهر اقدامات لازم را صورت دهند و همچنین شهرداری‌ها و سازمان محیط زیست نیز برای جمع‌آوری و تفکیک زباله و پسماندها در سطح شهر اقدامات مقتضی را صورت دهند.

انتهای پیام/2451/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول