اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر/4

کاظمی: برگزاری جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب توسط مردم اداره می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین با اشاره به برنامه‌های فرهنگی ستاد دهه فجر این شهرستان گفت: برگزاری جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توسط مردم اداره می‌شود.

کاظمی: برگزاری جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب توسط مردم اداره می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، جعفر کاظمی ساعتی پیش در نشست کمیته فرهنگی هنری ستاد دهه فجر شهرستان ورامین که در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ورامین برگزار شد، از برگزاری جشنواره‌ای به‌مناسبت دهه فجر خبر داد و گفت: جشنواره دهه فجر در قالب تئاتر خیابانی، نقالی و پرده‌خوانی، صحنه‌ای، عروسکی، هنرجویی و دانش‌آموزی در کل شهرستان برگزار می‌شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی کاملا مردمی است که برگزاری جشن‌های سالگرد پیروزی آن نیز باید توسط مردم اداره و هدایت شود و دراین امر باید از توانایی‌های پایگاه‌های بسیج، کانون‌های فرهنگی ‌ـ هنری مساجد و سازمان‌های مردم نهاد بهره جست.

وی در ادامه افزود: ادارات و نهادهای فرهنگی باید در راستای جهت‌دهی به برنامه‌های فرهنگی و به‌عنوان یک ناظر وارد عمل شده و با برنامه‌ریزی مناسب زمینه اجرای برنامه‌های فرهنگی ویژه ایام‌الله دهه فجر را فراهم کنند.

کاظمی همچنین از دیدار با خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس‌، برگزاری جشن‌های انقلاب در بقاع متبرکه شهرستان و رونمایی از تندیس سه شهید ملی و 17 شهید دفاع مقدس در بخش جوادآباد شهرستان ورامین در ایام‌الله دهه فجر خبر داد.

وی در ادامه عنوان کرد: برگزاری جشنواره خاطرات پیشکسوتان دفاع مقدس، چاپ و رونمایی از نخستین کتاب خاطرات پاسداران شهرستان ورامین، چاپ فصلنامه یاران آفتاب ویژه جنوب شرق استان تهران و برگزاری مسابقات فرهنگی از جمله برنامه‌هایی است که در ایام الله دهه فجر اجرا می‌شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین در پایان تصریح کرد: اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس جنوب شرق استان تهران در راستای یادآوری خاطرات دوران هشت سال دفاع مقدس اقدام به تهیه یک تانک جنگی از منطقه عملیاتی فکه کرده که این تانک در ایام‌الله دهه فجر در گلزار شهدای شهر قرچک در معرض دید عموم گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/2462/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول