اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مشارکت فرماندهی انتظامی مشهد

همایش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مشهد برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مشهد با هدف آگاه‌سازی رفتار والدین با فرزندان در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برگزار شد.

همایش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مشهد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، همایش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با مشارکت فرماندهی انتظامی مشهد و کلانتری 26 گلشهر، شهرداری منطقه 5 ناحیه 2 مشهد با حضور احد کریمی فرمانده انتظامی مشهد، قاضی طباطبائی رئیس مجتمع قضایی شهید هاشمی‌نژاد، حجت‌الاسلام و‌المسلمین باقرپور رئیس عقیدتی سیاسی منطقه مشهد، حسینی شهردار منطقه 5 و همچنین مدیران و مشاوران مدارس منطقه تبادکان و ناحیه 1 آموزش و پرورش مشهد و جمعی از اولیا و مربیان برگزار شد.

در این همایش که با هدف آگاه‌سازی والدین از تهدیدات اجتماعی و آسیب‌های نوظهور و توجیه رفتار با فرزندان در راستای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی برگزار شد احد کریمی ضمن اصالت بررسی روش‌های تربیت نسل جدید اظهار کرد: توجیه و آگاهی والدین در عرصه فرصت‌ها و تهدیدهای اجتماعی می‌تواند گامی در کاهش معضلات اجتماعی باشد.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین باقرپور نیز به نقش مهم و اثرگذار خانواده در کاهش جرائم و آسیب‌ها اشاره کرد و خاطر نشان کرد: خانواده به عنوان نخستین و مهمترین لایه تربیتی نسل جدید باید خود را به ابزار مهم و روش‌های صحیح تربیت دینی مجهز کند تا با عنایت خداوند شاهد کاهش جرائم و تهدیدات نوظهور باشیم.

در این همایش ایرجی‌پور رئیس مرکز مشاوره و مددکاری فرماندهی انتظامی خراسان رضوی و حسینی شهردار منطقه 5 مشهد نیز به ایراد سخنرانی پرداختند.

در ادامه نمایشگاه موضوعی نیز با ارائه مراجع مطالعاتی مرتبط و نمایشگاه مصور برگزار که با استقبال فراوان مخاطبان مواجه شد.

احد کریمی فرمانده انتظامی مشهد از تلاش‌های رئیس کلانتری 26 گلشهر و مددکار اجتماعی کلانتری 26 در راستای برگزاری موفقیت‌آمیز همایش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و همچنین اولیا و مربیان برتر در حوزه آگاه‌سازی آسیب‌های اجتماعی با اهداء لوح و جوایزی تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/70018/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول