اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با موضوع اقتصاد مقاومتی

همایش بصیرت و روشنگری عمومی در چرام برگزار شد

خبرگزاری فارس: صبح امروز با حضور گسترده بسیجیان نشست بصیرتی و روشنگری عمومی با موضوع اقتصاد مقاومتی در شهرستان چرام برگزار شد.

همایش بصیرت و روشنگری عمومی در چرام برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام صبح امروز نشست بصیرتی و روشنگری عمومی با موضوع «اقتصاد مقاومتی» با حضور گسترده بسیجیان در سالن آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

فرمانده سپاه فتح استان، فرماندار، امام جمعه، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت چرام و جمعی از مسئولان محلی نیز در این همایش بودند که در خصوص راهکارهای اقتصاد مقاومتی و ترویج این فرهنگ سخنرانی کردند.

علیرضا نیکروز در این نشست با بیان سخنی از پیامبر اکرم (ص) که « اگر یک جامعه‌ای معیشت و اقتصاد خوبی نداشته باشد قیامت خوبی هم نخواهد داشت»، اظهار کرد: اینکه مقام معظم رهبری چهار سال پی‌درپی سال‌ها را با موضوعات اقتصادی نام‌گذاری کرده‌اند نشان‌دهنده اهمیت این موضوع است.

فرماندار چرام در همایش اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولیدات داخلی و قطع مصرف کالاهای خارجی را بهترین گام عملی در تحقق اقتصاد مقاومتی برشمرد.

وی اقتصاد مقاومتی را راهبرد عبور از فشارهای اقتصادی دانست و عنوان داشت: هدف دشمن ایجاد مشکلات در بازار خرید و فروش مردم و رکود در تولیدات داخلی ایران است.

این مسئول تصریح کرد: غرب در تحریم‌ها به دنبال این است که به اقتصاد ایران ضربه بزند و از گسترش نفوذ و قدرت ایران در منطقه جلوگیری کند.

نیکروز اضافه کرد: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی، اقتصاد ریاضتی نیست، یک استراتژی برای پیشرفت است که باید به آن عمل کنیم.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام با بیان اینکه دشمنی استکبار جهانی با اسلام به دوران پیامبر نیز بر می‌گردد، متذکر شد: زمان پیامبر کفار می‌خواستند با تحریم‌ها فشار را بر پیامبر و یاران او ادامه دهند تا آنها را از پای در آورند، در حالی که آنها با مقاومت و پایداری و توکل به خداوند در مقابل دشمنان ایستادند و آنها را ناکام کردند.

وی افزود: این تهدیدات و تحریم‌ها با رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری برای نظام و انقلاب تبدیل به فرصت شد و توانستیم روی پای خود بایستیم و در تأمین بسیاری از نیازها خودکفا شویم.

انتهای پیام/82002/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول