اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت اداره آموزش و پرورش قرچک

جشنواره دانش‌آموزی نوجوان سالم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: به منظور پیشگیری از رفتارهای پرخطر، سوء مصرف مواد مخدر و آسیب‌های اجتماعی جشنواره دانش‌آموزی نوجوان سالم در شهرستان قرچک برگزار می‌شود.

جشنواره دانش‌آموزی نوجوان سالم برگزار می‌شود

هوشنگ کولیوند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: به منظور شناسایی، کشف، پرورش و رشد و شکوفایی استعدادهای هنری و افزایش مهارت و سطح آگاهی دانش‌آموزان، شیوه نامه دومین جشنواره نوجوان سالم توسط کارشناسی سلامت و پیشگیری این اداره به مدارس این منطقه براساس دستورالعمل ارسالی از اداره کل متبوع ارسال شد.

مدیر آموزش و پرورش قرچک گفت: براساس این شیوه نامه، دانش‌آموزان می‌توانند در گروه‌های 2 تا 7 نفره از همکلاسی‌های خود در رشته‌های عکاسی، فیلم کوتاه و مقاله نویسی در این جشنواره شرکت کنند.

وی ادامه داد: ارائه آثار با رویکرد دینی و اسلامی، شامل احادیث، حکایات و پند و اندرزها در مورد شیوه‌های زندگی سالم و پیشگیری از رفتارهای پرخطر از اولویت و امتیاز برخوردار خواهد بود.

کولیوند عنوان کرد: آثار برگزیده مدارس در سطح منطقه مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد و آثار برتر به مرحله استانی و ملی ارسال خواهد شد. 

انتهای پیام/2462/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول