اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش سلطانیه خبر داد

برگزاری 15 کارگاه آموزشی برای دانش‌آموزان سلطانیه

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش سلطانیه از برگزاری 15 کارگاه آموزشی برای دانش‌‌آموزان سلطانیه‌ خبر داد.

برگزاری 15 کارگاه آموزشی برای دانش‌آموزان سلطانیه

علیرضا ربیعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط اداره آموزش و پرورش سلطانیه در 9 ماهه سال‌جاری پرداخت.

وی با اشاره به اینکه در 9 ماهه امسال 12 کارگاه آموزشی با موضوع اقدام‌پژوهی و مقاله‌نویسی برای دانش‌آموزان سلطانیه‌ای‌ برگزار شده است، اضافه کرد: این کارگاه‌ها با حضور 184 نفر همراه بوده و برای افراد حاضر گواهی حضور صادر شد.

رئیس آموزش و پرورش سلطانیه در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزی و اجرای 10 مورد دوره ضمن خدمت توسط این اداره اضافه کرد: اجرای برنامه‌های هفته پژوهش و پیگیری برنامه‌های فراخوان شانزدهم معلم پژوهنده و همچنین اتصال 21 مدرسه به شبکه اینترانت ملی نیز از دیگر اقداماتی است که صورت گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر همه کلاس‌های پایه ششم ابتدایی الکترونیکی شده‌اند، افزود: انتخاب و اعزام دو نفر از دانش‌آموزان منطقه به عمره دانش‌آموزی و برگزاری مسابقات دو صحرانوردی و دوچرخه‌سواری به مناسبت هفته تربیت بدنی نیز از دیگر اقدامات انجام شده توسط این اداره است.

 

ربیعی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انجام امور نقل و انتقالات همکاران برای 177 نفر اضافه کرد: اعزام 80 نفر از دانش‌آموزان دختر دوم دبیرستانی به اردوهای راهیان نور نیز از دیگر اقدامات انجام شده در سلطانیه است.

وی در ادامه با اشاره به تعیین تکلیف و فروش سه مورد از مدارس بلااستفاده در منطقه افزود: کسب رتبه دوم در میزان قبولی کنکور سراسری در بین نواحی مناطق چهارده‌گانه نیز از توفیقاتی است که توسط این اداره به دست آمده است.

رئیس آموزش و پرورش سلطانیه در ادامه به توزیع تغذیه در بین 62 مدرسه ابتدایی و راهنمایی منطقه نیز خبر داد و گفت: برگزاری دو مورد نشست پرسش و پاسخ دانش‌آموزی نیز از دیگر اقدامات انجام شده توسط آموزش و پرورش سلطانیه است.

انتهای پیام/73005/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول