اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر صورت می‎گیرد

اجرای سرود 1357 نفری دانش‌آموزان در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری از اجرای سرود یکهزار و 357 نفری دانش‌آموزان به مناسبت گرامیداشت دهه فجر در استان خبر داد.

اجرای سرود 1357 نفری دانش‌آموزان در چهارمحال و بختیاری

علیرضا کریمیان امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اعلام این خبر اظهار داشت: دهه فجر خاستگاه ارزش‎های اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که ایجاب می‎کند برنامه‏های گرامیداشت این دهه با شکوه تمام برگزار شود.

وی افزود: دهه فجر در تاریخ کشور نقطه سرنوشت سازی است که مانند آن نیست چرا که دهه فجر سرآغاز خروج از تاریکی به نور و بازسازی ارزش‎هاست.

کریمیان به برنامه‎های کمیته فرهنگیان و دانش‎آموزان ستاد دهه فجر این استان اشاره کرد و گفت: در این کمیته بیش از 15 برنامه برای اجرا در مراسم‏های گرامیداشت این دهه پربرکت در نظر گرفته شده است که در تمامی مراکز شهرستان‎های استان اجرا خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از برگزاری سرود یکهزار و 357 نفره دانش‌آموزان در مراسم راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن‌ در مرکز استان خبر داد و گفت: اجرای زنگ گلبانگ انقلاب اسلامی در مدارس استان و برگزاری جشن‎های کلاسی در مدارس از دیگر برنامه‌هاست.

کریمیان خاطرنشان کرد: در مرکز استان جنگ شادی و جشن عید انقلاب در کانون‎های فرهنگی تربیتی برگزار خواهد شد و همچنین در تمامی مدارس مسابقه تزئین بهترین پانل تبلیغاتی انقلاب اجرا می‎شود.

وی از برگزاری نشست‎های بصیرتی و گفتمان انقلاب در مدارس متوسطه استان خبر داد و افزود: در مدارس راهنمایی مسابقات نشریه دیواری و در مدارس ابتدایی نیز جشن اولیا و دانش‌آموزان برگزار خواهد شد.

کریمیان برگزاری نمایشگاه جلوه‎های ماندگار از پیروزی انقلاب و تداوم و بالندگی نظام اسلامی در مدارس استان را از دیگر برنامه‎ها عنوان و تاکید کرد: برگزاری مراسم صبحگاه مشترک تشکل‎ها در مدارس استان از دیگر برنامه‎های زیبا و ماندگار این دهه است.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در ادامه با بیان اینکه هدف از اجرای برنامه‏ها در این دهه باید آشنا کردن بیشتر دانش‌آموزان با انقلاب اسلامی، اهداف و آرمان‎های آن باشد، تصریح کرد: اختصاص موضوع انشای مدارس به پیروزی انقلاب و نقش ولایت فقیه در پیروزی انقلاب کمک موثری به تحقق این هدف و آشنایی با این رخداد عظیم خواهد بود.

انتهای پیام/68006/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول