اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در فارس:

استان فارس جایگاهی مهم در تاریخ انقلاب دارد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: این استان جایگاهی مهم در تاریخ انقلاب اسلامی دارد.

استان فارس جایگاهی مهم در تاریخ انقلاب دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت‌الله اسدالله ایمانی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر در شیراز اظهار داشت: منجر شدن مبارزات مردم به تشکیل نظام سیاسی ویژگی مهم این مبارزات است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس ابراز داشت: آنچه انقلاب اسلامی را تبدیل به یک پدیده ممتاز در تاریخ ایران کرده تشکیل نظام سیاسی است.

وی گفت: در طول تاریخ اسلام و ایران شاهد مبارزات فراوانی علیه ظلم و ظالم بوده‌ایم که هیچ ‌یک منجر به تشکیل نظام سیاسی نشد.

امام جمعه شیراز اضافه کرد: در تاریخ انقلاب اسلامی شاهد هستیم که مبارزات مردم با رهبری حضرت امام (ره) و با اشرافیت کامل ایشان منجر به تشکیل نظام سیاسی در کشور شد.

این مسئول تصریح کرد: در سال 57 شاهد تشکیل نظامی مقدس بودیم که با درایت حضرت امام (ره) فقه به عنوان یک قانون و محور برای این نظام تعریف شد. همچنین نظام مقدس جمهوری اسلامی با محتوایی الهی و ساختاری جدید و متفاوت شکل گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان فارس عنوان کرد: انقلاب اسلامی یک شجره طیبه است که با گذشت زمان شاهد رشد و نمو بیشتر آن هستیم.

امام جمعه شیراز ادامه داد: در سال 91 بزرگداشت دهه فجر با توجه به افزایش دشمنی دشمنان بسیار اهمیت دارد. همچنین انقلاب اسلامی تبدیل به یک الگو برای تمام مسلمانان جهان شده که همین امر عصبانیت دشمنان را در پی داشته است.

ایمانی گفت: استان فارس در طول تاریخ سرزمینی پیشگام در مبارزه با ظلم و ستم بوده که حرکات مهمی در این استان برای مبارزه با ظالمان شکل گرفته است.

وی ابراز داشت: در تاریخ مبارزات انقلاب اسلامی نیز شاهد حضور علمای بزرگ این خطه برای مقابله با ظلم و فساد طاغوت بودیم. این استان تنها استانی است که در آن سه شهر شاهد برقراری حکومت نظامی بوده است.

امام جمعه شیراز اضافه کرد: اصناف و بازاریان این استان در طول مبارزه با طاغوت با فشارهای شدید مواجه شدند که نشان از عزم جدی مردم این استان برای پیروزی انقلاب اسلامی دارد.

این مسئول بیان داشت: این جایگاه مهم استان فارس باید در برنامه‌های دهه فجر مد نظر برگزار کنندگان مراسم باشد. ویژگی مردمی دهه فجر باید محور تمام برنامه‌ریزی‌ها باشد چراکه مردم صاحبان اصلی این برنامه‌ها هستند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس متذکر شد: در برنامه‌های سال جاری باید شعار سال که همان تولید ملی و حمایت از سرمایه و کار ایرانی است مد نظر قرار گیرد.

این مسئول در پایان اذعان داشت: اقتصاد مقاومتی نیز به عنوان یک راهکار اصلی برای برون‌رفت از مشکلات در این ایام مورد تبیین و تحلیل قرار گیرد.

انتهای پیام/2448/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول