اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان:

آموزش حرف نخست امدادگری است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: آموزش امداد و نجات به تمامی مردم حرف نخست در امدادگری را می‌زند.

آموزش حرف نخست امدادگری است

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان وظیفه جمعیت هلال احمر را مقابله با حوادث دانست و اظهار کرد: با وجودی که امدادگران و نجاتگران در بیشتر حوادث حضور دارند، اما در این میان آموزش و تربیت نیروهای امدادگر حرف اول را می‌زند.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر نیز در پیشگیری از حوادث نیز نقش دارد، تصریح کرد: در مدیریت بحران‌ها کارگروه‌های مختلفی وجود دارد از جمله سیل، زلزله و سیلاب و در کنار آنها کارگروه آموزش که این کارگروه خود هدفی برای رسیدن به امداد و نجات است.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: زمانی در امداد و نجات موفق هستیم که بتوانیم آموزش همگانی داشته باشیم و مطابق تعاریف هلال احمر که هر خانواده یک امدادگر است بتوانیم این امر را محقق سازیم.

وی با بیان اینکه برای آموزش همگانی باید از تمامی دستگاه‌ها و ارگان‌های دولتی استفاده کرد، افزود: در امر تحقق برای آموزش به عنوان مثال سازمان بسیج سازندگی و بستر دانش‌آموزان و سازمان‌های دیگر به خوبی می‌توانند مثمر ثمر باشند.

شیشه‌فروش با اشاره به اینکه زمان وقوع حوادث جمعیت هلال احمر به خوبی در کنار دیگر سازمان‌ها حضور داشته‌اند، ادامه داد: با آموزش همگانی که به مردم داده می‌شود و در کنار آن تهیه نقشه راهبردی امداد و نجات از شهرها و روستاها کمک بزرگی به امدادرسانی به موقع امدادگران و نجاتگران در حوادث می‌شود.

انتهای پیام/63007/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول