اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) تاکید کرد

توسعه فرهنگ و معارف مهدوی در آموزش و پرورش فارس

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) گفت: فرهنگ و معارف مهدوی در سطح آموزش و پرورش فارس توسعه می‌یابد.

توسعه فرهنگ و معارف مهدوی در آموزش و پرورش فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، لطف‌الله صادقی‌زاده اظهار داشت: همزمان با ایام نهم ربیع‌الاول و سالروز آغاز امامت حضرت مهدی موعود (عج)، معارف مهدویت برای فرهنگیان، دانش‌آموزان و اولیای آنها تبیین می‌شود.

نماینده آموزش و پرورش فارس در بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) از برگزاری مسابقه بزرگ میثاق با خورشید پنهان در استان فارس خبر داد و گفت: در راستای برگزاری این مسابقه سه منبع شامل کتاب‌های ‌ولایت‌ فقیه، ‌رمز ماندگاری و پویایی شیعه در عصر غیبت،  تربیت نسل منتظر و غنچه‌های قیام‌، زمینه‌سازان نهضت جهانی مصلح ‌موعود ویژه‌ فرهنگیان‌، اولیا و دانش‌آموزان راهنمایی و متوسطه این استان معرفی شده است.

صادقی‌زاده در مورد سایر فعالیت‌های این بنیاد نیز به تهیه سبدهای کتب مهدوی 42 جلدی، 47 جلدی و 36 جلدی برای دانش‌آموزان دوره‌های ابتدائی، راهنمایی و متوسطه اشاره کرد.

وی ابراز داشت: امسال 50 هزار جلد پیک مهدوی نیز برای دانش‌آموزان دوره ابتدائی و راهنمایی پیش‌بینی شده که در سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) در مدارس متقاضی سطح این استان توزیع می‌شود.

نماینده آموزش و پرورش فارس در بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) ادامه داد: تمام مدارس می‌توانند برای دریافت این محصولات فرهنگی به این بنیاد واقع در شیراز، خیابان قصردشت، نبش سه‌راه برق مراجعه و یا درخواست خود را از طریق نمابر 2320891 ارسال کنند.

این مسئول تصریح کرد: تا کنون 3 هزار نفر از فرهنگیان شیراز در دوره‌های 64 ساعته مقدماتی و تکمیلی معارف مهدوی شرکت کرده‌اند که برای آنها گواهی‌نامه پایان دوره صادر شده است.

مدیر آموزش بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) خاطرنشان کرد: تمام فرهنگیانی که علاقمند به شرکت در این دوره‌ها هستند می‌توانند برای ثبت‌نام و شرکت در این دوره‌ها با شماره تلفن‌های 4-2320763 این بنیاد تماس بگیرند.

وی اضافه کرد: این بنیاد آمادگی دارد به‌منظور توسعه و ترویج فرهنگ مهدوی در سطح این استان دوره‌های مقدماتی و تکمیلی را برای تمام کارکنان نهادهای دولتی، بخش خصوصی و پایگاه‌های مقاومت بسیج در مساجد برگزار کند.

صادقی‌زاده همچنین اعزام اساتید برجسته مهدوی حوزوی و دانشگاهی برای سخنرانی در جلسات و محافل مهدوی، پذیرش اشتراک مجلات مهدوی اعم از امان، موعود، انتظار نوجوان و ارائه کتاب‌های تخصصی مهدویت برای برپائی نمایشگاه دائمی کتاب در عرصه معارف مهدوی را نسبت به وجود مبارک حضرت ولی عصر (عج) از دیگر اقدامات این بنیاد برشمرد.

این مسئول با اشاره به برگزاری سلسله همایش‌های یاوران حضرت مهدی (عج) در استان فارس گفت: در همین راستا همایش ویژه مهدی یاوران با سخنرانی حجت‌الاسلام محسن قرائتی به مناسبت نهم ربیع‌الاول، سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) در شیراز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول