اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی فرماندار اسلامشهر:

ادارات اسلامشهر تلاش خود را برای ایجاد اشتغال دو چندان کنند

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی فرماندار اسلامشهر گفت: با توجه به ماه‌های پایانی سال دستگاه‌های مختلف در این شهرستان تلاش خود را برای ایجاد اشتغال در این شهرستان دو چندان کنند.

ادارات اسلامشهر تلاش خود را برای ایجاد اشتغال دو چندان کنند

محمدرضا موفق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: توسعه زمینه‌های اشتغالزایی و بکارگیری جوانان جویای کار یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان در این شهرستان است لذا برای اینکه بتوانیم تعهدات خود را در زمینه ایجاد اشتغال اجرایی نماییم، مدیران در دستگاه‌های مختلف باید تلاش خود را در این زمینه دو چندان کنند.

وی ادامه داد: البته از ابتدای سال‌جاری تاکنون اقدامات بسیار خوبی در این زمینه صورت گرفته است اما باید به این میزان اشتغال ایجاد شده اکتفا نکرده و بسترهای ایجاد اشتغال را در این شهرستان فراهم نماییم.

فرماندار اسلامشهر در ادامه سخنان خود به سهم ایجاد اشتغال در این شهرستان اشاره کرد و افزود: براساس تمهیدات اندیشیده شده سهم این شهرستان برای ایجاد اشتغال در سال‌جاری 13 هزار 593 شغل بوده است.

وی ادامه داد: در این راستا تاکنون 11 هزار و 623 شغل در این شهرستان ایجاد شده است. در این راستا تاکنون 85 درصد تعهدات ما در زمینه ایجاد اشتغال در شهرستان اسلامشهر محقق شده است.

*تلاش برای ایجاد مشاغل خانگی در اسلامشهر

معاون برنامه‌ریزی فرماندار اسلامشهر در بخشی دیگر از سخنان خود بر توسعه ایجاد مشاغل خانگی در این شهرستان تأکید کرد و گفت: براساس برآوردهای انجام شده در این بخش آمار خوبی را نداریم.

موفق افزود: این در حالی است که برای ایجاد مشاغل خانگی اعتباراتی نیز در نظر گرفته شده است.

وی اعتبارات در نظر گرفته برای این بخش را بیش از 4 میلیارد و 900 میلیون تومان عنوان کرد و اظهار داشت: از این میزان اعتبار تنها یک میلیارد و 900 میلیون آن جذب شده است.

انتهای پیام/2302/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول