اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس:

اشتغال مهم‌ترین مشکل شاهین‌شهر است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس گفت: با وجود مستقر شدن واحدهای اشتغال‌زای منطقه در سطح شاهین‌شهر هنوز اشتغال از مهم‌ترین مشکلات این شهر است.

اشتغال مهم‌ترین مشکل شاهین‌شهر است

حسینعلی حاجی‌دلیگانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: به اذعان بسیاری از مسئولان استان منطقه ما به خصوص برخوار و میمه و بخش مرکزی شاهین‌شهر در محرومیت به سر می‌برد.

وی افزود: مسئولان استان لازم است با بررسی دقیق‌تر نیازهای شهرستان شاهین‌شهر را که در گذشته توجه درستی به آنها نشده بود را مورد بررسی قرار دهند.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به زوایای این محرومیت تأکید کرد: همان‌طور که مسئولان کشوری به غلط دیدگاه استان برخوردار را درباره اصفهان دارند و تصور می‌کنند که این شهر تنها در چهارباغ خلاصه شده است، همین دیدگاه در استان درباره شاهین‌شهر نیز وجود دارد.

مسئولان نگاه عدالت‌محورانه برای رفع محرو‌یت‌های شاهین ‌شهر تلاش کنند

وی ادامه داد: از مسئولان استانی می‌خواهیم که با نگاه عدالت‌محورانه به مشکلات مختلف شاهین‌شهر از جمله مشکلات اقتصادی آن بنگرند تا اشتباهات گذشته جبران شود چرا که اکنون با وجود مستقر شدن واحدهای اشتغال‌زای منطقه در سطح شاهین‌شهر هنوز کمبود شغل از مهم‌ترین مشکلات این شهر است.

حاجی دلیگانی با اشاره به مسئله آلایندگی شاهین‌شهر تاکید کرد: محورهایی همانند فلکه لاله به سمت احمدآباد، میدان دانشگاه صنعتی تا شاهین‌شهر و محور میدان دانشگاه از جمله نقاطی است که واحدهای آلاینده استان در آن مستقر شده است و بیشترین آلایندگی در این نقطه ایجاد شده که لازم است مسئولان برای آن چاره‌ای بیندیشند و مردم را از نگرانی نجات دهند.

وی اضافه کرد: لازم است بررسی‌های جامع در این زمینه انجام شود تا برای مواردی که قابلیت جابه‌جایی دارند محل‌های جدیدی پیش‌بینی شده و زیرساخت‌های لازم فراهم شود.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به اینکه شاهین‌شهر از قطب‌های صنعتی و فنی استان اصفهان به‌شمار می‌آید و از نظر تولیدات صنعتی رتبهٔ دوم را پس از شهرستان اصفهان دارد  اصلاح فرایند تولید در واحدهایی همانند پالایشگاه، پتروشیمی و نیروگاه برای در رفع آلودگی شاهین‌شهر ضروری است.

وی تاکید کرد: همچنین بیشتر مدارس این شهر فرسوده هستند و نیاز به بازسازی دارند ضمن اینکه از فضاهای ورزشی مناسبی نیز برخوردار نیستند.

حاجی دلیگانی تاکید کرد:  شاهین‌شهر از نظر فضاهای آموزشی کمترین فضای فرهنگی و هنری را دارد به گونه‌ای که انجمن نمایشی استان هنوز سالن مناسبی برای ارائه تئاتر در اختیار ندارد.

انتهای پیام/63008/آ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول