اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرضا:

مسئولان اختلاف‌های خود را رسانه‌ای نکنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرضا گفت: مسئولان باید با حرکت در راستای تقویت اتحاد ملی، از رسانه‌ای شدن اختلاف‌های خود پرهیز کنند.

مسئولان اختلاف‌های خود را رسانه‌ای نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت‌الاسلام سیف‌الله یعقوبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرضا اظهار کرد: رعایت تقوای الهی در تمامی امور زندگی از اصولی است که تمامی افراد باید از دوران جوانی به اهمیت و جایگاه آن واقف باشند و نسبت به رعایت آن تلاش کنند.

وی ادامه داد: همان‌گونه که پیامبر اکرم(ص) نسبت به تربیت نیروی انسانی کار آزموده و لایق برای انقلاب اعتقادی و فرهنگی در جامعه اهتمام خاصی داشتند، در حال حاضر نیز باید با به‌کارگیری تمامی ظرفیت‌های موجود در جامعه در این حوزه فعالیت کنیم.

امام جمعه شهرضا با اشاره به لزوم عنایت مسئولان به مقوله کادر سازی افزود: استفاده از ظرفیت‌های بزرگ نسل جوان به عنوان یک اصل مهم در این زمینه مطرح است و همگان باید این اصل مهم را مدنظر داشته باشند.

یعقوبی در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به فرا رسیدن هفته وقف و دستاوردهای آن در جامعه امروزی گفت: باید تلاش کنیم که این سنت نیکو در سطح جامعه کم رنگ نشود تا برکات معنوی آن به خوبی گسترش یابد.

وی ادامه داد: حفظ آرامش جامعه به عنوان یک اصل مهم همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده است و انتظار داریم مسئولان با در نظر داشتن این موضوع همواره در راستای خدمت‌رسانی به عموم مردم تلاش کنند.

خطیب جمعه شهرضا با اشاره به اینکه رقابت برای تصاحب قدرت در دنیا امری زشت و ناپسند است، تصریح کرد: طرح برخی مسائل در سطح رسانه‌ها به دلسردی مردم دامن می‌زند و در حالی که مردم با مشکلات مختلفی مواجه هستند نباید خدمت‌رسانی به مردم فدای این حاشیه‌ها باشد.

وی در ادامه با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در زمینه انتخابات سال آینده گفت: دوری کردن از تخریب رقیب باید به عنوان یک اصل اخلاقی مد نظر همگان باشد و در عرصه انتخابات باید به شکلی وارد عمل شویم که زمینه تقویت نظام با حضور حداکثری مردم ایجاد شود.

یعقوبی بیان کرد: شهرضا همواره به عنوان یک شهر پیشگام و برتر در سطح استان اصفهان مطرح بوده است و از مجموعه مسئولان انتظار داریم با در نظر گرفتن این موضوع در راستای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

انتهای پیام/2301/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول