اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سمنان:

زن در غرب یک کالای تبلیغاتی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سمنان گفت: دین اسلام برای فکر، اندیشه و توان زن ارزش زیادی قائل شده؛ اما در غرب به زن همچنان به عنوان یک کالای تبلیغاتی نگاه می‏شود.

زن در غرب یک کالای تبلیغاتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسن سعدالدین ظهر امروز در گردهمایی بانوان اصناف شهرستان سمنان که در سالن ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی سمنان برگزار شد، اظهار داشت: حجاب یکی از ضروری‏ترین واجبات دین اسلام و مایه حفظ هویت اسلامی است.

وی گفت: تفاوت یک زن مسلمان با غیرمسلمان در شاخص حجاب و در مردان، حیا و عفاف است.

فرماندار شهرستان سمنان بیان کرد: دشمن ترفندهای متفاوتی را برای کم‏رنگ کردن و از بین بردن این شاخص به کار برده است که آخرین اقدام آن، به راه انداختن جنگ نرم است.

سعدالدین تصریح کرد: در جنگ فیزیکی، دشمن مقابل به خوبی مشخص بوده و هزینه‏هایی که در این نوع جنگ تحمیل می‏شود، دارای ارزش فراوانی است؛ اما در جنگ نرم، کسانی که مورد هجمه قرار می‏گیرند، مایه ننگ جامعه خواهند بود.

وی گفت: در جنگ نرم، دشمن از طریق راه‏های متعددی از جمله استفاده از ماهواره و راه‏اندازی بیش از 100 کانال فارسی‏زبان سعی در تخریب فرهنگ خانواده و جامعه ایرانی و اشاعه بی‏حجابی و بی‏بند و باری دارد و وظیفه ماست که در این تهاجم فرهنگی به فکر نسل حال و آینده خود باشیم.

فرماندار شهرستان سمنان اضافه کرد: دین اسلام برای فکر، اندیشه و توان زن ارزش قائل شده است؛ اما در غرب به زن همچنان به عنوان کالای تبلیغاتی نگاه می‏شود.

سعدالدین با اشاره به فرموده حضرت علی(ع) مبنی بر اینکه «اول باید موارد دینی و فقهی خود را یاد بگیریم و بعد به تجارت بپردازیم»، ادامه داد: باید بازار اسلامی و منطبق با دین حضرت رسول‏الله(ص) داشته باشیم.

حجت‏الاسلام علی هدایت‏نیا، یک کارشناس مذهبی نیز در این مراسم درباره سبک زندگی در قران کریم خطاب به حضار گفت: سبک زندگی همان مدیریت خانواده و شیوه تعامل با همسر و فرزندان است.

وی تصریح کرد: هدف از تشکیل خانواده، رسیدن به آرامش و نه آسایش است و آرامش از نظر قرآن کریم در کنار همسری با جنس مخالف که بتواند با او تعامل داشته باشد، به دست می‏آید.

انتهای پیام/2249/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول