اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قروه در جلسه معارفه بخشدار مرکزی:

پذیرش مسئولیت در نظام اسلامی یک امانت الهی است

خبرگزاری فارس: فرماندار قروه گفت: پذیرش مسئولیت در نظام اسلامی یک امانت الهی است و باید در دوران مدیریت خدمت صادقانه به مردم را هیچ گاه فراموش نکرد.

پذیرش مسئولیت در نظام اسلامی یک امانت الهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، محمدرسول شیخی‌زاده بعد از ظهر امروز در جلسه معرفی بخشدار مرکزی قروه با اعلام این مطلب گفت: مسئولیت‌پذیری در نظام اسلامی نه فقط در قبال مردم بلکه در قبال اسلام و انقلاب نیز هست.

وی با اشاره به نقش مسئولیت در نظام اسلامی، اظهار داشت: پذیرش مسئولیت در نظام اسلامی یک امانت الهی است که بر دوش مسئولان گذاشته می‌شود و باید در دوران مسئولیت خدمت صادقانه به مردم را هیچ گاه فراموش نکنند.

به گفته شیخی‌زاده، قبول پست و مسئولیت در نظام اسلامی به منظور استفاده از امکانات نیست بلکه بسیج امکانات برای رسیدگی به مشکلات مردم است.

وی هنر مدیریت را ارتباط خوب و موثر با مردم دانست و تصریح کرد: به فرموده بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی، مردم ولی نعمتان انقلاب هستند که شأن مدیران خدمتگزاری به آنهاست.

شیخی‌زاده افزود: چنین رهنمودهایی اتمام حجت بر مدیران است تا رسیدگی به مردم و تعامل مطلوب با آنان را سرلوحه امور خود قرار دهند.

وی افزود: در نظام اسلامی هر کس توانایی و شایستگی لازم را داشته باشد می‌تواند مسئولیت را عهده‌دار شود اما نباید در پذیرش آن خدمت صادقانه و اخلاق اسلامی و توجه به محرومین را فراموش کرد.

در این نشست با تقدیر از خدمات محمد کریمی‌پناه، طی حکمی از سوی استاندار کردستان،کمال قادری به عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی قروه معرفی شد.

انتهای پیام/79009/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول