اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل زندان‌های هرمزگان تاکید کرد

برگزاری مسابقات ورزشی در زندان‌های هرمزگان

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل زندان‌های هرمزگان بر برگزاری مسابقات ورزشی شهرستانی و استانی برای زندانیان در استان تأکید کرد.

برگزاری مسابقات ورزشی در زندان‌های هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، اکبر سلیمانی صبح امروز در نشست شورای ورزش زندان‌های استان هرمزگان با بیان اینکه ورزش مفیدترین سرگرمی است که جامعه را به سوی سالم‌سازی هدایت می‌کند، افزود: باید با سیاست‌گذاری و تأمین نیازهای ورزشی مناطق مختلف آحاد مردم به خصوص جوانان را به سمت ورزش سوق داد.

وی با اشاره به اینکه ورزش ابزاری است که می‌تواند اوقات فراغت جوانان را به بهترین شکل ممکن پر کند، اظهار داشت: در جوامعی که به امر ورزش کم‌توجهی شود بدون شک آن جامعه دچار معضلات و ناهنجاری‌های اجتماعی خواهد شد.

مدیر‌کل زندان‌های هرمزگان تصریح کرد: ورزش در کاهش ناسازگاری‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی بسیار تأثیر‌گذار است و نقش بسزایی در بهداشت روانی جامعه دارد.

سلیمانی گفت: ورزش دوستی، صمیمیت، پویایی و نشاط را در پی خواهد داشت که موجب سازگاری اجتماعی و اصلاح بزهکاران می‌شود.

وی افزود: توسعه و گسترش اماکن ورزشی در جامعه برای جذب حداکثری جوانان باید در دستور کار قرار گیرد.

مدیر‌کل زندان‌های هرمزگان اظهار داشت: ورزش یکی از ابزارهای مهم پیشگیری از وقوع جرم است که باید بیش از پیش به آن توجه شود.

سلیمانی به فعالیت‌های ورزشی در زندان‌های استان اشاره کرد و گفت: بخشی از فعالیت‌های اصلاحی و تربیتی در زندان‌ها به امر ورزش اختصاص دارد که باعث افزایش روحیه و شادابی مددجویان می‌شود.

وی افزود: باید شرایط لازم برای ورزش مددجویان در همه زندان‌ها و بازداشتگاه‌های استان فراهم شود تا مددجویان جذب فعالیت‌های تربیت بدنی شوند.

مدیرکل زندان‌های هرمزگان همچنین نسبت به برگزاری مسابقات شهرستانی و استانی تأکید کرد و گفت: این مسابقات علاوه بر مددجویان باید برای کارکنان و پرسنل وظیفه نیز برگزار شود.

انتهای پیام/2310/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول