اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی کرج خبر داد

افزایش خطوط اتوبوس‌های تندرو در کرج

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه گفت: به منظور توسعه خدمات‌رسانی به مردم، خطوط اتوبوس‌های تندرو در کرج افزایش می‌یابد.

افزایش خطوط اتوبوس‌های تندرو در کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مهرداد کیانی ظهر امروز در حاشیه بازدید از برخی از خطوط اتوبوس‌های تندرو کرج اظهار داشت: توسعه خدمات حمل و نقل در این شهرستان یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که باید توسط مسئولان مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

وی ادامه داد: افزایش جمعیت در کلانشهر کرج و به‌تبع آن نیاز مردم به ناوگان حمل و نقل عمومی می‌طلبد تا مسئولان قبل از اینکه دچار مشکلات شوند به فکر چاره‌ای باشند.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه تأکید کرد: در این راستا و براساس تمهیدات اندیشیده شده احداث خطوط اتوبوس‌های تندرو  در کرج افزایش می‌یابد.

کیانی با اعلام اینکه احداث خطوط سریع بی.آر.تی به ویژه در محورهای پرتردد می‌تواند موجب افزایش سرانه بهره‌گیری حداکثری شهروندان از وسایل حمل و نقل عمومی شود، افزود: تحقق این مهم ضمن برآوردن نیاز شهر و شهروندان در استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی موجب کاهش استفاده آنها از خودروهای شخصی می‌شود.

*فرهنگ استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی در بین مردم

وی در ادامه سخنان خود بر توسعه فرهنگ استفاده مردم از ناوگان حمل و نقل عمومی تأکید کرد و گفت: متأسفانه امروز  مشاهده می‌شود،‌ برخی از شهروندان برای خریدهای جزئی و راه نزدیک هم از خودروی شخصی خود استفاده می‌کنند.

کیانی ادامه داد: در برخی از ساعات روز که ساعت‌های پیک ترافیک نیز می‌باشد، حضور خودروهای تک‌سرنشین بزرگترین معضل ترافیکی محسوب می‌شود که اگر فرهنگ استفاده از  وسایل نقلیه عمومی را در بین اقشار مختلف مردم نهادینه کنیم بخشی از مشکلات ترافیکی در این شهرستان مرتفع خواهد شد.

انتهای پیام/2302/ت20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول