اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل آمار پایین جمعیتی

اتوبوس واحد به شهر آبیک اختصاص نمی‌یابد

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان حمل و نقل همگانی شهر آبیک و حومه گفت: به دلیل آمار پایین جمعیتی، اتوبوس واحد به شهر آبیک اختصاص نمی‌یابد.

اتوبوس واحد به شهر آبیک اختصاص نمی‌یابد

حسین دیور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: طی مکاتباتی که از سوی سازمان حمل و نقل همگانی آبیک و شهر حومه و نیز شهرداری این شهر با سازمان شهرداری‌های کل کشور صورت گرفته، اعلام شده که چون جمعیت شهر آبیک زیر 100 هزار نفر است، اتوبوس واحد به این شهر تعلق نمی‌گیرد.

وی عنوان کرد: وجود تاکسی‌های درون شهری گاهی اوقات سبب ایجاد ترافیک و معضل برای شهروندان می‌شود و مردم نارضایتی دارند.

این مسئول ادامه داد: انتقال سواری‌های خط خیابان هفت تیر به محلی دیگر امکان‌پذیر نیست چراکه اگر در 500 متر پایین‌تر از ایستگاه فعلی انتقال یابند به دلیل اینکه مسیرشان یک طرفه است خودروهای شخصی، مسافرانشان را جابه‌جا می‌کنند.

مسئول سازمان حمل و نقل همگانی شهر آبیک و حومه اضافه کرد: در گذشته در شورای ترافیک شهرستان آبیک مقرر شده بود که سواری‌های خط خیابان هفت تیر به محلی پایین‌تر انتقال یابد که در ملکیت شهرداری نبوده بلکه در ملکیت بخش خصوصی بوده است و فاصله‌اش تا مرکز شهر زیاد هم می‌شد و ممکن بود که مسافران استقبال هم نکنند.

دیور خاطرنشان کرد: اگر پایانه هم وجود داشت و خدمات ارائه می‌شد، مشکل رفع نمی‌شد، چرا که درآمد رانندگان سواری‌های خط خیابان هفت تیر به سمت روستاهای جنوب شهر کاهش می‌یافت گرچه از لحاظ قانونی الزامی وجود ندارد که پایانه‌ای برایشان در نظر گرفته نمی‌شود چون باید در دسترس مردم باشند و مردم به راحتی بتوانند به مسیر روستاها رفت و آمد کنند.

وی در پایان اذعان داشت: امسال برای اصلاح نرخ مسیر و خطوط روستایی و حومه شهر آبیک، تاکسی‌های درون شهری بالاتر از 20 کیلومتر، 20 درصد افزایش نرخ داشتیم.

انتهای پیام/77006/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول