اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه:

امسال هیچ اتوبوسی در جاده‌های برون‌شهری تصادف نکرده است

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: صد درصد تصادفات اتوبوس در جاده‌های برون‌شهری استان کرمانشاه کاهش یافته و هیچ تصادفی در این زمینه در استان نداشتیم.

امسال هیچ اتوبوسی در جاده‌های برون‌شهری تصادف نکرده است

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه ظهر امروز در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: در تصادفات برون‌شهری راه‌های استان کرمانشاه در 9 ماه اول سال‌جاری، 278 نفر کشته شده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با 52 نفر کاهش کشته، 16 درصد کاهش داشتیم.

کوثری تصریح کرد: در تصادفات جرحی 71 درصد کاهش تصادف و 94 درصد کاهش مجروحان را داشتیم.

وی افزود: صد درصد تصادفات اتوبوس در جاده‌های برون‌شهری استان کرمانشاه کاهش یافته و هیچ تصادفی در این زمینه در استان کرمانشاه نداشتیم.

کوثری ادامه داد: همچنین 63 درصد تصادفات جرحی مینی‌بوس در استان کرمانشاه کاهش داشته و در این تصادفات  54 درصد مجروح داشتیم.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به علل تصادفات در استان کرمانشاه، گفت: عدم کنترل وسیله نقلیه، نخستین عامل تصادفات در استان محسوب می‌شود که 37.5 درصد این تصادفات ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی است.

وی افزود: عدم توجه به جلو با 15.9 درصد و انحراف و تجاوز به چپ 13.1 درصد دومین و سومین عامل بروز تصادفات برون‌شهری در جاده‌های استان است.

کوثری با بیان اینکه عدم رعایت حق تقدم، عدم رعایت فاصله طولی، تغییر مسیر ناگهانی، تجاوز از سرعت، عبور از محل ممنوعه نیز از دیگر عوامل تصادفات برون‌شهری است، اظهار کرد: کرمانشاه از نظر تعداد و درصد متوفیان حوادث رانندگی برون‌شهری در مهر ماه با 28 نفر کاهش کشته جزو استان‌های نخست کشور شد.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه در پایان تاکید کرد: تردد در جاده‌های برون‌شهری هر نوع وسیله نقلیه دستگاه‌ها و نهادهای دولتی بدون داشتن شرایط لازم برای راننده و خودرو ممنوع است.

انتهای پیام/2700/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول