اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار صورت گرفت

اجرای طرح «اتوبوس‌های سیار شمسه» در جنوب تهران

خبرگزاری فارس: طرح راه‌اندازی «اتوبوس‌های سیار شمسه» برای نخستین بار در سطح جنوب تهران اجرایی شد.

اجرای طرح «اتوبوس‌های سیار شمسه» در جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، لحظاتی پیش طرح راه‌اندازی «اتوبوس‌های سیار شمسه» برای نخستین بار در سطح جنوب تهران اجرایی شد.

در راستای اجرای این طرح ابتکاری، شش دستگاه اتوبوس با محوریت کاربری کتابخانه‌ها در شش محل پرتردد منطقه شامل خیابان طیب (‌ورودی تقاطع خیابان 17 شهریور)‌، ‌ترمینال خاوران، ‌بزرگراه بعثت (روبروی مجتمع زیتون، ‌بوستان پامچال، ‌بوستان فجر افسریه و ‌مسعودیه (جنب میدان میوه و تره‌بار) ‌مستقر شده و به ارائه خدمات فرهنگی می‌پردازند.

با توجه به رویکرد مدیریت شهری در برگزاری جشنواره‌های فرهنگی ـ هنری و استفاده از ظرفیت‌ها و جلب مشارکت‌جویی شهروندان، ‌فراهم آوردن بستر لازم جهت حل مسایل و مشکلات و برقراری ارتباط بین جامعه هنری با بدنه مدیریت شهری، این طرح اجرایی شد.

جشنواره شمسه یک طرح موقتی نیست بلکه در راستای اجرای آن، ‌اندوخته‌های اجتماعی می‌توانند همواره پویایی و خلاقیت، ‌شادابی و نشاط را در جامعه دنبال کنند و ضمن غلبه بر نارسایی‌های روحی و روانی، ‌جامعه را با آرامش دینی هدایت کنند.

اتوبوس‌های سیار شمسه با محوریت کاربری کتابخانه‌ها فعالیت می‌کند.

اتوبوس‌ها تا 26 دی‌ماه در محل‌های یادشده مستقر شده و ضمن توزیع محصولات فرهنگی شامل تراکت و ‌بروشورهای شمسه به معرفی فعالیت‌های مرتبط با شمسه و خانه‌های کتاب سرای محلات خواهند پرداخت.

‌اتوبوس‌های سیار از ساعت 8:30 تا 13:30 فعال بوده و در فاز اول اقدام به توزیع بروشورها و تراکت‌های تبلیغاتی شمسه می‌کند که تاکنون بیش از دو هزار نسخه بروشور در این ایستگاه‌ها بین شهروندان توزیع شده است. 

انتهای‌پیام/2462/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول