اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اصفهان خبر داد

عدم مخالفت فرمانداری با مصوبه افزایش بلیت اتوبوس‌های اصفهان

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در حال حاضر هنوز مخالفتی از سوی فرمانداری با مصوبه افزایش بلیت اتوبوس‌های اصفهان به شورای شهر ارائه نشده است و این موضوع به معنای تأیید این مصوبه است.

عدم مخالفت فرمانداری با مصوبه افزایش بلیت اتوبوس‌های اصفهان

علیرضا نصراصفهانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه لایحه‌های ارسال شده به شورای شهر پس از تصویب باید به فرمانداری ارسال شود، اظهار کرد: فرمانداری اصفهان نیز باید طی مدت 15 روز نسبت به تأیید یا عدم تأیید این مصوبات اقدام کند.

وی اضافه کرد: مدتی پیش لایحه افزایش بلیت اتوبوس‌های اصفهان توسط شورای شهر به تصویب رسیده که این مصوبه برای اجرا به مهر تأیید فرمانداری نیاز دارد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه بیش از 15 روز است که این مصوبه برای تأیید به فرمانداری اصفهان ارسال شده است، تصریح کرد: در حال حاضر هنوز مخالفتی از سوی فرمانداری با مصوبه افزایش بلیت اتوبوس‌های اصفهان به شورای شهر ارائه نشده است و این موضوع به معنای تأیید این مصوبه است.

وی با تاکید بر اینکه در مواردی که فرمانداری با مصوبات شورای شهر مخالفت می‌کند باید دلایل مخالفت خود را با این مصوبات به شورا ارسال کند، ادامه داد: اما عدم بازگشت این مصوبه از سوی فرمانداری به شورای شهر مبنی بر پذیرش این مصوبه و افزایش بلیت اتوبوس‌های اصفهان در آینده‌ای نزدیک است.

نصر اصفهانی در پاسخ به این سؤال که مصوبه افزایش بلیت اتوبوس‌های اصفهان در چه زمانی اجرا می‌شود، تاکید کرد: در حال حاضر اطلاع دقیقی در راستای زمان اجرایی شدن این مصوبه ندارم اما مصوبات شورای شهر مربوط به ساختمان‌ها و عوارض شهرداری از سال آینده در اصفهان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/63004/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول