اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

براثر بارش سنگین برف

سرمای شدید و یخبندان تردد را در مهاباد مشکل کرد

خبرگزاری فارس: سرمای شدید و یخبندان در مهاباد تردد مردم و رانندگان را با مشکلاتی مواجه کرده است.

سرمای شدید و یخبندان تردد را در مهاباد مشکل کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مهاباد در این خطه هوای کاملا زمستانی حاکم شده است چرا که مردم با کاهش ناگهانی دمای هوا روبه‌رو هستند و این روند از دو روز پیش آغاز شده است به همین دلیل تردد اقشار مختلف مردم در سطح شهر به حداقل رسیده و به طور محسوس رفت‌آمدها با کاهش همراه است.

افزایش سرما و یخبندان منجر به این شده است رفت‌و‌آمدها در گذرگاه‌ها و معابر عمومی به شدت دشوار شده تردد مردم با مشکلاتی روبه‌رو شود که رانندگان باید بیشتر احتیاط کرده و هشدارهای راهنمایی رانندگی را بیشتر مورد توجه قرار دهند و از زنجیز چرخ استفاده کنند.

شهروندان مهاباد در شب گذشته سرمای شدیدی را تجربه کردند به طوری که این دما در دو سال گذشته بی‌سابقه اعلام شده است.

مردم مهاباد در جمعه شب گذشته یکی از سردترین شب‌های دو سال اخیر را پشت‌سر گذاشتند به طوری که دمای هوای این شهرستان در سردترین ساعت‌ها در شب گذشته به 11 درجه سانتی‌گراد زیر صفر رسیده است که در دو سال اخیر بی‌سابقه عنوان شده است.

طبق اعلام اداره هواشناسی مهاباد کمترین میزان دمای هوا در سال گذشته در این شهرستان کمتر از 8 درجه زیر صفر نبوده است در حالی که کارشناسان هم‌اکنون حداقل و حداکثر دمای هوای این شهرستان در 24 ساعت گذشته را به ترتیب 11 و 2 درجه زیر صفر اعلام می‌کنند.

یک سامانه بارشی از غرب کشور به آذربایجان غربی در هفته گذشته وارد شده که ورود این سامانه به نزولات جوی و بارش برف در بیشتر نقاط این استان منجر شده است.

انتهای پیام/61002/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول