اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اداره راه و شهرسازی آذربایجان غربی خبر داد

برف‌روبی 2 میلیون و 44 هزار مترمکعب در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: بیش از 2 میلیون و 44 هزار مترمکعب در مناطق مختلف آذربایجان غربی برف‌روبی شده تا رانندگان هنگام تردد دچار مشکل نشوند.

برف‌روبی 2 میلیون و 44 هزار مترمکعب در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه خلیل محبت‌خواه در بازدید از چگونگی انجام عملیات راهداری زمستان، اظهار کرد: مساحت قابل‌ توجهی عملیات برف‌روبی در جاده‌های اصلی، فرعی و روستایی آذربایجان غربی انجام گرفته است تا تردد به راحتی انجام گرفته و رانندگان دچار مشکل نشوند.

وی ادامه داد: عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی به طور مرتب در آزاد راه شهید کلانتری و همچنین جاده‌های شهرستان‌های خوی، ماکو، چالدران، نقده، اشنویه، سردشت انجام می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در محورهای ارومیه به سرو، ایران‌خواه به تکاب و جاده‌های راژان و گردنه قوشچی، زمزیران و نیز راه دسترسی به پایانه مرزی تمرچین برف‌روبی شده است و محور تکاب به ایران‌خواه و راه دسترسی به مرز تمرچین به علت بارش سنگین برف مسدود بود که با تلاش راهداران بازگشایی شد.

محبت‌خواه خاطر نشان کرد: عبور و مرور در جاده‌های اصلی استان جریان دارد ولی استفاده از زنجیر چرخ در اغلب محورهای برف‌گیر به ویژه در گردنه‌های سخت‌گذر آواجیق، دوآب، کیتکه، کله‌گاوی، مائین بلاغ و آغبلاغ الزامی است و باید به موضوع دقت کنند.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی اظهار داشت: گروه‌های راهداری برای بازگشایی راه ارتباطی 41 روستا در شهرستان تکاب و 39 روستا در شهرستان پیرانشهر که در پی بارش شدید برف مسدود شده است تلاش می‌کنند و از نیمه شب گذشته تاکنون عملیات راهداری زمستانی در 110 روستای شهرستان پیرانشهر، سردشت و تکاب اجرا شده است.

انتهای پیام/61002/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول