اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود بازگشایی راه 30 روستا

40 روستای مراغه همچنان در محاصره برف قرار دارند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و شهر سازی مراغه از بازگشایی راه 30 روستای مراغه خبر داد و گفت: همچنان راه 40 روستای این شهرستان مسدود است.

40 روستای مراغه همچنان در محاصره برف قرار دارند

ناصر حمیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مراغه اظهار کرد: در پی بارش برف دو روز پیش راه بیش از 70 روستا مسدود شده بود، که از این تعداد راه 30 روستا دیروز و امروز بازگشایی و مابقی نیز امروز و فردا بازگشایی می‌شود.

وی با بیان اینکه کولاک در نقاط برف‌گیر جاده مراغه هشترود همچنان ادامه دارد، افزود: جاده مراغه هشترود باز است و رانندگانی که قصد تردد از این مسیر را دارند خودروهای خود را به زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی مجهز کنند.

رئیس اداره راه و شهرسازی مراغه افزود: در اثر کولاک دیروز جاده مراغه هشترود به مدت دو ساعت مسدود شده بود.

حمیدی گفت: هم اکنون شش اکیپ راهداری در نقاط برف‌گیر و کولاکی جاده مراغه هشترود مستقر و برای برف‌روبی مسیر در تلاش هستند.

شهرستان مراغه با وسعتی معادل دو هزار و 185 کیلومتر مربع  4.8 درصد از کل مساحت استان آذربایجان‌شرقی را به خود اختصاص داده است. این شهرستان از سمت شمال با شهرستان تبریز، از شمال‌شرق با شهرستان بستان‌آباد، از شرق با شهرستان هشترود، از جنوب با استان آذربایجان غربی و شهرستان ملکان، از جنوب‌شرق با شهرستان چاراویماق، از غرب با شهرستان بناب و از شمال‌غرب با شهرستان اسکو و عجبشیر همجوار است.

انتهای پیام/60007/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول