اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تنیس استان اصفهان:

هزینه مسابقات فیوچرز و جایزه بزرگ را با قرض تأمین کردیم

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تنیس استان اصفهان گفت: هزینه مسابقات فیوچرز و جایزه بزرگ را با قرض گرفتن و هزینه شخصی تأمین کردیم اما هیچ کمکی به هیئت تنیس نشده است.

هزینه مسابقات فیوچرز و جایزه بزرگ را با قرض تأمین کردیم

فرشید زیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: هیئت تنیس استان اصفهان در سال جاری برنامه‌های سنگینی را داشته است که هزینه‌های زیادی را به هیئت تحمیل کرده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری یک‌میلیون تومان از اداره کل ورزش و جوانان به این هیئت اختصاص پیدا کرده است، تصریح کرد: میزبانی مسابقات فیوچرز با شرایط خاصی صورت گرفت و به دلیل اینکه نتوانستیم اسپانسری برای تأمین هزینه مسابقات پیدا کنیم، مجبور به تأمین هزینه‌ها از طریق منابع مختلف مالی شدیم.

دبیر هیئت تنیس استان اصفهان ادامه داد: پس از گذشت چند ماه از برگزاری این مسابقات هنوز بدهی‌های به صورت کامل تسویه نشده است و زیر بار قرض زیادی رفته‌ایم.

وی افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان قول داده مبلغ ده میلیون تومان برای برگزاری این مسابقات به هیئت کمک کند اما تاکنون که رقمی پرداخت نشده است.

زیدی با اشاره به مشکلات مالی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان بیان کرد: با وجود همه مشکلاتی که داریم، هیچ کس تاکنون تا به حال قولی برای رفع مشکلات نداده است.

انتهای پیام/63006/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول