اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بازرسی و نظارت استانداری زنجان:

فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه ماندگار شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل بازرسی و نظارت استانداری زنجان گفت: فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه منتقل و ماندگار شود.

فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه ماندگار شود

قاسم علی‌اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ دوران دفاع مقدس به نسل‌های سوم ضرورت دارد.

وی با اشاره به اینکه واژه جنگ، ایثار و شهادت برای بسیاری از نسل‌های جدید ملموس نیست، خاطرنشان کرد: امروز شبهات مطرح شده توسط جوانان و وجود سوال‌هایی در ذهن آن‌ها به دلیل عدم انتقال صحیح فرهنگ ایثار و شهادت و آثار جنگ به آن‌ها است.

مدیرکل بازرسی و نظارت استانداری زنجان با بیان اینکه آئین‌نامه فرهنگ ایثار و شهادت توسط مسئولان کشوری به تصویب رسیده است، تصریح کرد: شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیز با هدف ماندگاری و تبیین این فرهنگ در استان زنجان تشکیل شده است.

 

*تعریف 12 محور در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

علی‌اکبری با اشاره به اینکه 12 محور در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تعریف شده است، اضافه کرد: کار گروه‌های عملیاتی برای این محورها تشکیل شود.

وی با تاکید بر اینکه از حضور افراد و اقشار موثر در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان زنجان استفاده شود، ادامه داد: باید این فرهنگ در مقاطع مختلف برای مردم تبیین شود.

مدیرکل بازرسی و نظارت استانداری زنجان تاکید کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به ویژه برای دانش‌آموزان، نوجوانان و جوانان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

انتهای پیام/73006/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول