اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهبهان خبر داد

پیش‌بینی حضور 3500 نفر در مراسم سالگرد شهدای شیمیایی

خبرگزاری فارس: فرماندار بهبهان گفت: پیش‌بینی ما حضور 3 هزار و 500 نفر در مراسم سالگرد و گرامیداشت شهدای شیمیایی بهبهان است.

پیش‌بینی حضور 3500 نفر در مراسم سالگرد شهدای شیمیایی

فرهاد باذلی‌محبوب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان با گرامیداشت یاد و خاطره 120 شهید شیمیایی بهبهان اظهار کرد: دشمن در مقابله با رزمندگان شجاع و از جان گذشته ایران اسلامی ناتوان شده و در همه صحنه‎های رو در رو شکست خورده و به دنبال راه‎هایی برای ضربه‎زدن به ما بود.

وی افزود: این جنایتکاران وقتی راه به جایی نبردند در اقدامی ددمنشانه اقدام به بمباران شیمیایی رزمندگان ما در جبهه‎های جنگ  کرده که یکی از این حملات، بمباران گردان فجر بهبهان بود.

فرماندار بهبهان با بیان اینکه این حملات ناجوانمردانه اثبات عجز و ناتوانی دشمن در رویارویی با رزمندگان اسلامی بود، ادامه داد: جاده شهید صفوی که شاهراه عملیات کربلای 5 در منطقه بود، مملو از رزمندگان گردان فجر بهبهان و دیگر گردان‎ها بود که هواپیماهای عراقی منطقه را زیر بمب‎های خود گرفته و یکی از بمب‎های شیمیایی در وسط گردان فجر به زمین خود.

وی خاطرنشان کرد: این بمب شیمیایی بیش از 90 رزمنده ما را در طول چند ساعت و 30 رزمنده و جانباز را پس از ماه‎ها و سال‎ها به شهادت رسانید.

باذلی‌محبوب با اشاره به برگزاری مراسم سالگرد این شهیدان در ظهر جمعه 22 دی‌ماه در محل شهادت آنها تصریح کرد: پیش‌بینی می‌کنیم دو هزار و 500 نفر از مردم بهبهان با 30 دستگاه اتوبوس فراهم شده برای آنها به محل برگزاری مراسم در جوار بنای یادبود شهدای شیمیایی بهبهان عزیمت کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال مردم در سال‌های گذشته، پیش‌بینی می‌کنیم یک هزار نفر نیز با خودروی شخصی از شهرهای همجوار مانند اهواز، آبادان، خرمشهر و ماهشهر خود را به مراسم برسانند.

فرماندار بهبهان در پایان گفت: برای سفر خوب و بدون خطر مردم بهبهان به این مراسم 17 دستگاه خودروی پیش‌رو اعم از خودروهای امدادی، آمبولانس، مواد خوراکی و تعمیرکار تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/ش10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول