اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمان خبر داد

تصویب 4900 میلیارد ریال طرح توسعه کشاورزی در کرمان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: تاکنون 4 هزار و 900 میلیارد ریال طرح توسعه بخش کشاورزی در استان مصوب شده که ‌هزار و 450 میلیارد ریال آن پرداخت شده است.

تصویب 4900 میلیارد ریال طرح توسعه کشاورزی در کرمان

عباس ملایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: کارگروه توسعه بخش کشاورزی در شمال استان کرمان تاکنون 336 جلسه در شهرستان‌ها و 14 جلسه در مرکز استان برگزار کرده است.

وی افزود: تاکنون در این کارگروه 4 هزار و 900 میلیارد ریال طرح مصوب شده که 2 هزار و 500 میلیارد ریال از طرح‌ها به بانک کشاورزی معرفی و ‌هزار و 450 میلیارد ریال آن پرداخت شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی شمال استان کرمان بیان داشت: برای اجرای این طرح‌ها 10‌ هزار و 668 طرح در کارگروه‌های شهرستان بررسی و به بانک معرفی شده است.

ملایی بیان داشت: حدود 3 هزار و 148 طرح در حوزه تولیدات گیاهی و 6 هزار و 66 طرح در حوزه دام و طیور و مابقی در حوزه شیلات و صنایع کشاورزی و آب و خاک مصوب شده است.

وی تصریح کرد: برای اجرای بعضی از این طرح‌ها آب و زمین مورد نیاز اختصاص یافته که با بهره‌برداری از آنها سبب توسعه بخش کشاورزی استان کرمان می‌شود.

ملایی با تشکر از دست‌اندرکاران کارگروه‌های شهرستان‌های تابع سازمان جهاد کشاورزی شمال استان کرمان افزود: در این ارتباط شهرستان رفسنجان مبلغ 238 میلیارد ریال، ارزوئیه 177 میلیارد ریال، سیرجان 160 میلیارد ریال، کرمان 130 میلیارد ریال و بافت 127 میلیارد ریال تسهیلات جذب کرده‌اند.

وی گفت: شهربابک مبلغ 96 میلیارد ریال، بردسیر 77 میلیارد ریال، رابر 55 میلیارد ریال، زرند 61 میلیارد ریال، فهرج 46 میلیارد ریال، ریگان 45 میلیارد ریال، بم 40 میلیارد ریال، انار با مبلغ 33 میلیارد ریال، راور 18 میلیارد ریال، کوهبنان با مبلغ 15 میلیارد ریال و نرماشیر 12 میلیارد ریال از اعتبارات مصوب کشاورزی را جذب کرده‌اند.

انتهای پیام/2446/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول