اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی استان سمنان خبر داد

اختصاص 837 میلیارد ریال اعتبار توسعه کشاورزی به بانک‏های سمنان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از اختصاص 837 میلیارد ریال اعتبار توسعه کشاورزی به بانک‏های استان سمنان خبر داد.

اختصاص 837 میلیارد ریال اعتبار توسعه کشاورزی به بانک‏های سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان سیدمجید موسوی صبح امروز در جلسه‏ای با حضور مسئولان  سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، مدیر شعب بانک سپه استان و شعب شهرستان‏ها و ... که به منظور بررسی نحوه جذب تسهیلات طرح توسعه کشاورزی از محل اعتبارات سال 91 و 90 در این بانک برگزار شد، اظهار داشت: به دنبال تبیین رویه مناسب برای جذب اعتبارات طرح توسعه از محل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی به عاملیت بانک سپه و اعتبارات تخصیصی به بانک هستیم.

وی گفت: از محل اعتبارات سال90 مبلغ  465 میلیارد ریال مربوط به صندوق حمایت از  توسعه بخش کشاورزی به عاملیت بانک سپه است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان ادامه داد: تاکنون 360 طرح با حجم تسهیلات 302 میلیارد و 819 میلیون ریال و اشتغال‏زایی 624 نفر مصوب شده که 18 طرح بالای 500 و 342 طرح زیر 500 میلیون ریال است.

موسوی افزود: متقاضیان باید طرح را بر اساس اولویت‏های وزارت جهاد کشاورزی تهیه و بعد از تصویب در ستاد شهرستان و استان و رفع نواقص و ابهامات به بانک ارسال کنند تا در کم‏ترین زمان، اعتبارات فوق جذب شود.

وی گفت: از محل اعتبارات سال 91 طرح توسعه بخش کشاورزی نیز مبلغ 837 میلیارد و 900 میلیون ریال به پنج بانک و صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان اختصاص یافته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افزود: مبلغ 139 میلیارد و 600 میلیون ریال از این اعتبارات متعلق به صندوق استان به عاملیت بانک سپه است.

موسوی گفت: مبلغ 251 میلیارد و 400 میلیون ریال نیز متعلق به خود بانک سپه بوده که از این محل نیز 137 طرح با 103 میلیارد و 808 میلیون ریال تسهیلات مصوب شده است.

مدیر شعب بانک سپه استان سمنان نیز گفت: پرداخت تسهیلات برای بخش کشاورزی و هزینه در مسیر تولید و ایجاد اشتغال از اهمیت و حلاوت بالایی برخوردار است.

غلام‏رضا اسکندری افزود: امروز این فرصت نصیب بانک سپه شده تا در خدمت بخش کشاورزی حضور داشته باشد و باید این فرصت را مغتنم شمرد.

وی گفت: در شرایط  کنونی، رونق و توسعه بخش کشاورزی از اهمیت زیادی برخوردار است و توجه ویژه به بخش کشاورزی در اولویت کاری این بانک قرار دارد.

انتهای پیام/2249/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول