اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد

جذب 13 میلیارد تومان اعتبار توسعه بخش کشاورزی

خبرگزاری فارس: استاندار چهارمحال و بختیاری از جذب 13 میلیارد تومان اعتبارات بخش توسعه کشاورزی در استان خبر داد.

جذب 13 میلیارد تومان اعتبار توسعه بخش کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‎اصغر عنابستانی بعدازظهر امروز در کارگروه کشاورزی استان اظهار داشت: برای توسعه بخش کشاورزی استان 160 میلیارد تومان اعتبار برای امسال و سال آینده اختصاص داده شده است و باید همه تلاش خود را برای جذب این اعتبار به کار گیریم.

وی از جذب 13 میلیارد تومان اعتبارات بخش توسعه کشاورزی استان خبر داد و گفت: این اعتبار از ابتدای سال جاری تاکنون جذب شده و در حالی که چندان موفقیت‌آمیز نیست ولی اقدامات لازم برای جذب بهتر اعتبارات اندیشیده شده است.

عنابستانی، نداشتن وثیقه را مهم‌ترین عامل برگشت خوردن پرونده‌ها از سوی بانک‌های عامل عنوان کرد و افزود: باید فرایندی در پیش گرفت که بتوانیم طی آن مشکل وثیقه را حل کرده و در ارائه تسهیلات به مردم سرعت بخشیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری، ارائه تسهیلات به جوانان جویای کار را مهم‌ترین هدف طرح‌های توسعه کشاورزی برشمرد و تصریح کرد: باید از ایجاد قوانین سخت جلوگیری و فرایند ارائه تسهیلات را آسان‌تر کرد.

عنابستانی اظهار داشت: برخی از بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات به کشاورزان، اسناد مالکیت مطالبه می‌کنند ولی محل اجرای طرح برای پرداخت وام نباید در اولویت باشد و به شخص وام دهند.

وی افزود: در بعضی از بخش‌ها مشاهده شده که کسانی تسهیلات مطالبه کردند اما دیگر پیگیر کارهای خود نشدند و فرمانداران و مسئولان با وام‌گیرندگان تماس می‌گرفتند و به آن‌ها یادآور می‎شدند که نشانه توجه مسئولان به امور مردم است.

عنابستانی با اشاره به اینکه باید از تمامی قابلیت‌های استان استفاده کرد، تصریح کرد: ممکن است بعضی از طرح‌ها شاید در سطح کشور توجیه اقتصادی نداشته باشد ولی ممکن است در شهرستان توجیه داشته باشد بر همین اساس نباید میدان عمل را محدود کنیم.

انتهای پیام/68006/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول