اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان بروجن خبر داد

بازگشت 178 پرونده بانکی توسعه کشاورزی در شهرستان بروجن

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بروجن از بازگشت 178 پرونده بانکی مربوط به توسعه بخش کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

بازگشت 178 پرونده بانکی توسعه کشاورزی در شهرستان بروجن

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فتاح کرمی بعداز ظهر امروز در کارگروه کشاورزی این استان اظهار داشت: در آخرین جلسه آب منطقه‌ای مشخص شده که در شهرستان 19.5 لیتر در مصرف آب صرفه‌جویی داشته که با این میزان می‎توان 96 طرح کشاورزی راه انداخت.

وی افزود: در رابطه با نصب کنتورهای هوشمند نیز آمادگی نصب کنتور برای 200 حلقه چاه را داریم که 99 مترمکعب ذخیره آب ایجاد کرده و آب موردنیاز 590 واحد را تامین می‎کند این در حالی است که شرکت برق در این راستا اقدامی انجام نداده است.

کرمی از بازگشت 178 پرونده بانکی مربوط به توسعه بخش کشاورزی در این شهرستان خبر داد و گفت: طی بازدید سرزده از دبیرخانه مشخص شد که 178 پرونده برگشت خورده که 59 مورد آن از جمله پرونده‌های تکراری بوده که در سیستم ثبت شده بوده است.

فرماندار شهرستان بروجن ادامه داد: از این 59 مورد، مشکلات 20 پرونده رفع شده، 30 مورد آن مربوط به متقاضیان خرید یا تعویض ادوات کشاورزی و تراکتور بوده و 60 مورد هم بدهی مستقیم و غیرمستقیم داشته‌اند.

کرمی خاطرنشان کرد: در شهرستان بروجن به دلیل خشکسالی در حوزه کشاورزی بدهی کشاورزان بیشتر از سایر شهرستان‌هاست و به همین دلیل تعداد پرونده‌های برگشتی بیشتر است.

در این جلسه، فرماندار شهرستان لردگان نیز از 57 پرونده برگشتی در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: 27 مود از این پرونده‌ها به دلیل نداشتن وثیقه، 80 پرونده به دلیل بدهی بانکی و 18 پرونده نیز به دلایل دیگر راکد شده است.

علی زاهدی با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی زنبورداران این شهرستان، افزود: طبق تعهدی که با بانک انجام گرفته، مقرر شده تا 50 ساعت کلاس آموزشی در شهرستان برگزار شود.

انتهای پیام/68006/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول