اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

اختلافی میان مسئولان کهگیلویه و بویراحمد نیست

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: خوشبختانه مسئولان این استان در قوای مختلف با پیروی از فرمایشات رهبری به دنبال ایجاد اختلاف و حاشیه‌سازی نیستند و من نیز تاکنون شواهدی از سهم‌خواهی در آن‌ها مشاهده نکرده‌ام.

اختلافی میان مسئولان کهگیلویه و بویراحمد نیست

 سید حسین صابری در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: برای خدمت به مردم هیچ‌گاه به شایعات توجه نکرده‌ام و از این پس نیز بدون اهمیت دادن به شایعات در این استان همانند گذشته خدمت‌گزار مردم هستم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که تاکنون از سوی نمایندگان این استان زیاده‌خواهی و سهم‌خواهی مشاهده نکرده‌ام، گفت: کاری به این موضوع ندارم که دیگران در این زمینه چه می‌گویند و چه می‌نویسند.

صابری عنوان کرد: نمایندگان و مسئولان اجرایی تنها یک وظیفه بر عهده دارند که آن خدمت به مردم و البته برای رضای پروردگار است و اگر مبنای کار همه ما مسئولان بر این قاعده باشد نه تنها در این استان بلکه در هیچ‌کجای کشور اختلافی نخواهد بود.

مسئول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا آن ‌جا که ممکن بوده از مشورت سایرین به خصوص ائمه محترم جمعه استان و نمایندگان محترم مردم در مجلس استفاده کرده‌ام چرا که بدون مشورت و استفاده از خرد جمعی موفقیتی در کارها نخواهد بود.

صابری به فرمایشات 19 دی‌ماه مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: معظم‌له پرهیز از هرگونه حاشیه را به خصوص در برهه کنونی به ما مسئولان تذکر دادند و اکنون بر حسب ولایتمداری هر کدام از ما باید سعی در به کار بستن این اندرزهای حکیمانه و مشفقانه داشته باشیم.

 رئیس شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد حاشیه‌سازی و دمیدن در کوس اختلاف را بازی در زمین دشمن دانست و گفت: بصیرت مورد نظر رهبری برای چنین مواقعی است که بتوانیم به ترفند دشمن بهتر پی برده و با دست خود در دام دشمن گرفتار نشویم.

وی بار دیگر به همبستگی مسئولان این استان اشاره کرد و گفت: شما به عنوان رسانه به این شایعات توجه نکنید و مطمئن باشید همه از جمله نمایندگان مجلس تنها به خدمت می‌اندیشند و همبستگی در میان همه ما برای خدمت هر چه بیشتر به مردم استان وجود دارد.

انتهای پیام/2571/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول