اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دشتستان در مجلس:

مسئولان به وعده‌های خود برای کمک به سیل‌زدگان عمل کنند

خبرگزاری فارس: نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان در کمک به سیل‌زدگان دشتستان به وعده‌های خود عمل کنند.

مسئولان به وعده‌های خود برای کمک به سیل‌زدگان عمل کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد عصر امروز در بازدید از دشتستان اظهار داشت: مسئولان باید خدمت‌ بی‌منت را در دستور کار خود قرار دهند و در این مسیر اهتمام ورزند.

وی افزود: ایجاد اشتغال پایدار و کاهش نرخ بیکاری از مسایل مهمی است که در نشست با مسئولان مورد توجه قرار داده‌ایم.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان بوشهر خاطرنشان کرد: استان بوشهر دارای ظرفیت بالایی در حوزه اقتصادی است و دارا بودن میدان گازی پارس جنوبی از جمله این ظرفیت‌هاست.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: با داشتن پارس جنوبی نباید شاهد بیکاری در استان باشیم و اجرای مصوبه دولت در به کارگیری 50 درصد نیروی بومی در پارس جنوبی راهکار رفع معضل بیکاری است.

وی اضافه کرد: وزیر نفت اهتمام جدی در این موضوع داشته و مدیرعامل پارس جنوبی نیز برنامه‌های خوبی داشته که البته هنوز تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله داریم.

موسوی‌نژاد با اشاره به روند بازسازی مناطق سیل‌زده دشتستان نیز گفت: از مسئولان می‌خواهیم به وعده‌های خود عمل کنند و نسبت به پرداخت تسهیلات به آسیب‌دیدگان اقدامات لازم را انجام دهند.

وی بیان کرد: خسارات زیرساختی به دشتستان وارد شد و علاوه بر آن به برخی منازل مسکونی نیز آسیب جدی وارد آمده که امیدوار هستیم مسئولان نسبت به ترمیم خسارات وارده اهتمام ورزند.

موسوی‌نژاد اذعان داشت: هر گونه کم‌ کاری خیانت در حق مردم است و هر کس مسئولیتی می‌پذیرد باید تا حد توان در مسیر خدمت‌رسانی به مردم تلاش کند.

انتهای پیام/2451/ج20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول