اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:

امروز تفکر پیامبر(ص) توانسته استکبار را به زانو دربیاورد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: امروز تفکر پیامبر رحمت(ص) سراسر جهان را درنوردیده است و اگر چه پیامبر(ص) در بین ما نیست ولی تفکر ایشان توانسته استکبار را به زانو در بیاورد.

امروز تفکر پیامبر(ص) توانسته استکبار را به زانو دربیاورد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، محمد رضایی صبح امروز در جمع بسیجیان با تسلیت ایام سوگواری دهه آخر صفر اظهار داشت: امروز تفکر پیامبر رحمت(ص) سراسر جهان را درنوردیده است و اگر چه پیامبر(ص) در بین ما نیست ولی تفکر ایشان توانسته استکبار را به زانو در بیاورد.

وی افزود: امروز اسلام قله‌های بزرگ علم و پیشرفت را طی کرده و یگانه دینی است که استکبار جهانی را خرد کرده و طاغوت‌های جهان را به زانو درآورده است.

معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) با بیان اینکه روز به روز بر عزت اسلام افزوده شده خاطرنشان کرد: بیداری اسلامی نشان داد که استکبار حرفی در برابر اسلام ندارد و امروز دشمنان اسلام از گسترش اسلام واهمه دارند.

رضایی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران نمونه کوچکی از تفکر پیامبر اسلام است که توانست ابرقدرت‌ها را با شکست مواجه کند و نظام اسلامی را زنده کند.

وی بیان داشت: امروز دشمن به واسطه نفوذ بسیار زیاد اسلام از این دین می‌ترسد و با هجمه‌های رسانه‌ای به ویژه در فضای سایبری تلاش می‌کند اسلام را از درون تهی کند و این دین بزرگ را به چالش وا دارد.

معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) با اشاره به نقش ولی فقیه در موفقیت‌های نظام اسلامی گفت: وجود ولی فقیه در راس حکومت، مستکبران جهان را با شکست مواجه ساخته و دشمنان می‌دانند که با وجود ولی فقیه هیچ زمانی در برابر ایران اسلامی به موفقیت نمی‌رسند.

رضایی اذعان داشت: اذعان سران برخی کشورهای استکباری به نفوذ ایران در شمال آفریقا و کشورهای اسلامی نشان‌دهنده جایگاه نظام اسلامی است.

وی یادآور شد: خانم کلینتون اعتراف کرده که هر جا نگاه می‌کنیم رد پای ایران مشاهده می‌شود که این اظهارات ناشی از ترس دشمنان از نفوذ ایران در سایر کشورهاست.

رضایی گفت: امروز باید دست به دست هم دهیم و با تبعیت از ولایت فقیه در مسیر رشد و بالندگی ایران اسلامی گام برداریم.

انتهای پیام/2451/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول