اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فردیس کرج:

برنامه‌های مذهبی و فرهنگی در روز رحلت پیامبر برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه فردیس کرج گفت: برنامه‌های مذهبی و فرهنگی بی‌شماری در روز رحلت پیامبر برگزار می‌شود.

برنامه‌های مذهبی و فرهنگی در روز رحلت پیامبر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر ایمانی ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی فردیس کرج افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده برنامه‌های مذهبی ویژه‌ای در سالروز رحلت پیامبر اسلام (ص) در فردیس برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: اجرای برنامه‌های فرهنگی در این زمینه می‌تواند نقش اساسی در ارتقای اعتقادات جوانان و نوجوانان داشته باشد.

این مسئول با بیان اینکه می‌توانیم تهاجمات فرهنگی دشمنان را با اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی از بین ببریم و جوانان را به سمت برنامه‌های فرهنگی خودمان سوق دهیم، افزود: امروز دشمن در نظر دارد تا با راه‌اندازی جنگ نرم و هجمه فرهنگی ذهن جوانان ما را به بیراهه بکشد لذا لازم است تا با اجرای برنامه‌های فرهنگی و همچنین استفاده از ظرفیت نسل امروز در برنامه‌های فرهنگی نقشه‌های دشمنان را به خودشان بازگردانیم.

وی در ادامه سخنان خود به برنامه‌های تدارک دیده شده در ایام رحلت پیامبر اکرم(ص) اشاره کرد و گفت: این برنامه‌ها از امروز تا پایان ماه صفر در مساجد، تکایا و مراکز فرهنگی منطقه فردیس ادامه دارد.

این مسئول بیان کرد: با توجه به هتاکی عوامل استکبار جهانی به مقدسات دینی، امسال آیین‌های ویژه سالروز رحلت پیامبر اسلام(ص) در این منطقه با شور و حال بیشتری برگزار می‌شود.

ایمانی گفت: بر این اساس فردا دوشنبه دفتر امام جمعه فردیس با حضور مداحان اهل بیت(ع) پذیرای عزاداران نبوی است و روزهای پنج‌شنبه و جمعه این هفته در مصلای امام خمینی (ره) فردیس به عزدارای و سوگواری می‌پردازند.

وی افزود: این برنامه‌ها با همکاری آموزش و پرورش ناحیه دو کرج، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فردیس، فرماندهی سپاه ناحیه امام رضا(ع) استان البرز و ستاد نماز جمعه فردیس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2302/ت30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول