اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان:

الگوبرداری از رفتار و کردار پیامبر(ص) رمز سعادت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه برازجان بر لزوم الگوبرداری از رفتار و کردار پیامبر(ص) تأکید کرد و گفت: الگوبرداری از پیامبر اسلام(ص) رمز سعادت انسان است.

الگوبرداری از رفتار و کردار پیامبر(ص) رمز سعادت است

به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان، حجت‌الاسلام حسن مصلح صبح امروز در آیین سالروز ارتحال پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص) اظهار داشت: مسئولیت‌های ما در قبال پیامبر اسلام(ص) بسیار سنگین است و باید مأموریت خود را به خوبی انجام دهیم.

وی با بیان ویژگی‌های حضرت‌محمد(ص) افزود: پیامبر اسلام(ص) در واقع پیامبری است که معراج رفته و نزدیک‌ترین مقام را نزد خداوند دارد و خدا و فرشتگان بر او صلوات می‌فرستند و این امر نشان دهنده جایگاه و شخصیت ایشان است.

امام جمعه برازجان خاطرنشان کرد: امت اسلام وظایف سنگینی در قبال پیامبر اکرم(ص) دارند که یاری رساندن به پیامبر(ص) و دین اسلام از جمله این وظایف است.

مصلح تصریح کرد: دفاع از پیامبر(ص) نیز امری لازم است؛ چراکه خداوند نیز از پیامبر اسلام(ص) دفاع کرد و زمانی که ایشان را مجنون و ابتر خطاب کردند خداوند در قرآن از ایشان دفاع کرده است.

وی عنوان کرد: احترام به پیامبر(ص)، بیعت با پیامبر(ص) و الگوبرداری از این شخصیت بزرگ نیز از دیگر وظایف ما است.

امام جمعه برازجان با تأکید بر لزوم الگوبرداری از رفتار و کردار پیامبر(ص) گفت: پیامبر(ص) به عنوان اسوه حسنه معرفی شده و باید در تمام مراحل زندگی از ایشان الگوبرداری کنیم و رفتار و کردار این پیامبر عظیم‌الشأن را با دقت مطالعه و الگوبرداری کنیم تا به سعادت برسیم.

مصلح یادآور شد: باید فرزندان خود را به سمت الگوبرداری از اهل‌بیت(ع) و پیامبر(ص) هدایت کنیم و تربیت قرآنی و اسلامی مهم‌ترین مسئله است که باید مورد عنایت قرار گیرد.

انتهای‌پیام/2451/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول