اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت دزفول:

مثلث شوم ترکیه، عربستان و قطر به دنبال فتنه در سوریه هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت دزفول گفت: مثلث شوم ترکیه، عربستان و قطر در منطقه و به ویژه در سوریه به دنبال ایجاد فتنه هستند و باید مواظب تحرکات آنها بود.

مثلث شوم ترکیه، عربستان و قطر به دنبال فتنه در سوریه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دزفول اظهار داشت: بشار اسد به دنبال ایجاد اصلاحات در نظام سوریه است ولی برخی کشورهای منطقه با سوریه در تقابل هستند و نمی‌گذارند این اصلاحات انجام شود.

وی افزود: بشار اسد پیشنهاد برگزاری انتخابات پارلمانی را حضور ناظران بین‌المللی داد ولی مثلث شوم ترکیه، عربستان و قطر با این پیشنهاد مخالفت کردند و این پیشنهاد رد شد.

خسروپناه افزود: در شرایط کنونی سوریه در وضعیت بدی است و استکبار در حال برنامه‌ریزی برای این کشور است ولی کسی به کشتار و شکنجه شیعیان در بحرین کاری ندارد چون همسو با استکبار این اتفاقات رخ می‌دهد.

وی تاکید کرد: بسیاری به دنبال تقویت تروریست‌های موجود در سوریه هستند و به این دلیل باید توجه داشت که آب به آسیاب دشمن در منطقه ریخته نشود و برخی از کشورها در این زمینه تلاش می‌کنند.

*آمریکا مشارکت مردم در انتخابات را رصد می‌کند

امام جمعه موقت دزفول اظهار داشت: آمریکا و اسرائیل در شرایط کنونی به جد برای عدم مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری در حال تلاش است و در این باره می‌کوشد تا مردم را برای شرکت در انتخابات دلسرد کند.

خسروپناه تاکید کرد: مردم ایران اسلامی بار دیگر با بصیرت مثال‌زدنی خود با تحلیل صحیح از شرایط در انتخابات حضور یافته و بار دیگر دشمن را مایوس می‌کنند.

وی افزود: مردم با بصیرت در انتخابات شرکت کنند و در این باره بهترین گزینه را انتخاب کنند تا بار دیگر با حضوری پرشور استکبار جهانی را مایوس کنند.

*ایران به دنبال رفع مشکلات سوریه از طریق مصر است

امام جمعه موقت دزفول اظهار داشت: ایران به دنبال ایجاد ارتباط نزدیک با مصر است تا این کشور در مشکلات سوریه وارد شود و مشکلات را کاهش دهد.

وی افزود: برای کاهش مشکلات در این باره در حال رایزنی دیپلماتیک هستیم و در این باره از همه توان خود برای این موضوع استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/72006/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول