اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زنجان:

تاکیدات رهبری در خصوص انتخابات باید مورد توجه قرار گیرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه استان زنجان گفت: مقام معظم رهبری در خصوص وضعیت انتخابات در کشور تاکیداتی داشتند که ضروری است این تاکیدات مورد توجه مردم و مسئولان باشد.

تاکیدات رهبری در خصوص انتخابات باید مورد توجه قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تسلیت ایام سوگواری پیامبر گرامی اسلام و امام حسن مجتبی (ع) افزود: پیامبر اعظم دارای اخلاق حسنه و متخلق به اخلاق اسلامی بود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در نظام جمهوری اسلامی مسئولان خود را خدمتگزار مردم می‌دانند، افزود: همه مسئولان رده بالای کشور در نظام جمهوری اسلامی خود را تافته جدا بافته ندانسته و همواره برای حل مشکلات مردم گام برمی‌دارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع مردم قم تصریح کرد: مقام معظم رهبری در خصوص وضعیت انتخابات در کشور تاکیداتی داشتند که ضروری است این تاکیدات مورد توجه مردم و مسئولان باشد.

وی بر ضرورت وحدت و اتحاد مردم و مسئولان برای برگزاری انتخابات پرشور تاکید کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار بر لزوم وحدت بین مردم و مسئولان برای برگزاری انتخابات تاکید کردند.

* پایتخت معنوی ایران مامن عاشقان اهل بیت (ع) است

آیت‌الله خاتمی با تسلیت سالروز شهادت امام رضا (ع) تصریح کرد: به دلیل وجود مبارک این امام همام مشهد به عنوان پایتخت معنوی کشور نامگذاری شده است که عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت را در خود جای داده است.

وی با بیان اینکه بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) افتخار شیعیان محسوب می‌شود، افزود: مردم با حضور در مشهد مقدس عشق و ارادت خود را به ساحت ائمه اطهار عرضه می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) و امام رضا (ع) پاره تن پیامبر گرامی اسلام محسوب می‌شوند، خاطرنشان کرد: عشق و ارادت مردم ایران به این امام همام وصف‌نشدنی است.

* انتخاب رهبری به عنوان خطیب جمعه تهران از درایت‌های امام راحل بود

وی با تبریک سالروز انتخاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان خطیب جمعه تهران تصریح کرد: با درایت امام خمینی (ره)، معمار کبیر انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری به عنوان خطیب نماز جمعه تهران انتخاب شدند.

آیت‌الله خاتمی 26 دی ماه را سالروز فرار شاه خائن از کشور عنوان کردو گفت: همواره این مسئله وجود داشته است که دیو چو بیرون رود فرشته درآید، چراکه با فرار شاه زمینه پیروزی انقلاب اسلامی بیش از گذشته فراهم شد.

وی با اشاره به سالروز امضای قرارداد ننگین کمپ دیوید تصریح کرد: در تاریخ نظام ستمشاهی قراردادهای ننگینی به امضا رسیده است.

انتهای پیام/73003/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول