اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شاهرود:

الگوهای عملی سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی در جامعه ترویج شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت: بسیجیان باید الگوهای عملی سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی در جامعه و مبلغان اقتصاد مقاومتی باشند.

الگوهای عملی سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی در جامعه ترویج شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود عباس مطهری صبح امروز در مراسم معارفه فرمانده جدید پایگاه مقاومت امام‌خمینی (ره) بسطام که با حضور اقشار مختلف مردم و بسیجیان در مسجد جامع روستای میقان برگزار شد، در سخنانی با اشاره به قیام امام‌حسین(ع) عنوان کرد: نهضت امام‌حسین (ع) به ما نشان داد که برابر ظلم، ستم و انحراف باید تا پای جان ایستاد و مقابل باطل از خودگذشتگی نشان داد.

وی افزود: الگوی بسیج و بسیجیان، قیام امام‌حسین (ع) است و باید خود را با بصیرت و آگاهی از اسلام و قیام حسینی مسلح کنیم؛ چراکه دشمنان به دنبال جداکردن مردم از امام‌حسین (ع) هستند.

فرمانده سپاه شاهرود در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به منویات رهبر انقلاب در مورد سبک زندگی اسلامی اظهار داشت: باید در سبک زندگی خود تجدید نظر کنیم؛ چراکه بعد از 34 سال از پیروزی انقلاب سبک زندگی ما به سبک زندگی اسراف و تجمل نزدیک شده که مبتنی بر اسلام نیست.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود افزود: ما باید از خود شروع و نخست، سبک زندگی خود را اصلاح کنیم و دیگران را بعد از آن به سوی عملیاتی کردن این سبک سوق دهیم.

مطهری خطاب به حاضران خاطرنشان کرد: شما بسیجیان باید الگوهای عملی زندگی اسلامی در جامعه باشید و با عمل خود جامعه را به این سمت هدایت کنید.

وی با بیان دسیسه‌های دشمنان علیه ملت ایران گفت: آن‌ها با جنگ نرم به میدان آمده‌اند و آثار آن، همین زندگی غربی و تجمل‌گرایی و افراط و تفریط ما در تمام امور است و باید دانست که غربی‏ها می‌خواهند این‏گونه ما را به سمت خود بکشند.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود تأکید کرد: اگر می‌خواهیم برابر دشمنان ایستادگی کرده و عزت خود را حفظ کنیم، باید به سخنان رهبر انقلاب توجه و اسلام را در تمام شئون زندگی خود دخیل کنیم؛ چراکه سعادت دنیا و آخرت ما در این است.

مطهری با اشاره به فرهنگ اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: وقتی ما سبک زندگی خود را درست کنیم، خود به خود اقتصاد ما نیز شکوفا می‏شود و در مسیر درست قرار می‌گیرد و این باعث حرکت نظام و انقلاب به سوی پیشرفت و استقلال خواهد شد.

گفتنی است، در این مراسم محمد بیکی به عنوان فرمانده جدید پایگاه امام‌خمینی (ره) روستای میقان حکم خود را از فرمانده سپاه شاهرود دریافت کرد.

انتهای‌پیام/2249/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول