اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان مطرح کرد

ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی راه حل برون رفت از معضلات اجتماعی

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان یکی از بهترین راه‌کارهای برون رفت از معضلات اجتماعی و کاهش اعتیاد را ترویج و نهادینه‌کردن سبک زندگی اسلامی ایرانی در جامعه عنوان کرد.

ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی راه حل برون رفت از معضلات اجتماعی

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری در پنجمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کردستان در سنندج اظهار داشت: ترویج این نوع سبک زندگی در جامعه از تأکیدات مقام معظم رهبری است.

وی خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم این سبک از زندگی را پیگیری و در جامعه رواج دهیم، بسیاری از مسائل و مشکلات موجود معضلات اجتماعی ریشه‌کن خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان تصریح کرد: ‌اگر خانه، خانواده، محله و شهر با سبک ایرانی اسلامی مدیریت شود بسیاری از مسائل و مشکلات حل خواهد شد.

صفی‌یاری از مسئولان استان نیز به عنوان مسئولانی دلسوز و پای کار نام برد و ادامه داد: سفید بودن وضعیت استان در زمینه اعتیاد نیز ظرفیت بسیار خوبی برای مقابله جدی با این بلای خانمانسوز است.

وی خواستار اجرایی شدن کامل مصوبات جلسات شورای مبارزه با اعتیاد استان شد و گفت: ‌متأسفانه نبود اعتبارات کافی در بسیاری از موارد مانع از تحقق و اجرای مصوبات می‌شود که باید در این راستا از سوی مسئولین کشور چاره‌اندیشی لازم صورت پذیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان خاطرنشان کرد: در بحث تأمین اعتبارات مبارزه با اعتیاد با توجه به نام‌گذاری استان کردستان به عنوان استانی فرهنگی، نگاه مسئولین کشوری به این استان باید ویژه‌تر باشد.

انتهای‌پیام/79002/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول