اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بجنورد در مجلس:

سبک زندگی اسلامی موجب کاهش آسیب‌ها می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تغییر سبک زندگی در جامعه اسلامی موجب کاهش آسیب‌ها و معضلات و ناهنجاری‌ها می‌شود.

سبک زندگی اسلامی موجب کاهش آسیب‌ها می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، قاسم جعفری عصر امروز در نشست با روسا و معاونان اتحادیه‌های صنفی اظهار کرد: اکنون چند ماه از آخرین رهنمود رهبری درباره تغییر سبک زندگی در خراسان شمالی سپری می‌شود.

وی افزود: باید تغییر در سبک زندگی را عملاً در زندگی‌ها شاهد بوده و آن را در تمام حوزه‌ها جاری و ساری کنیم.

سخنگوی مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی همچنین تغییر سبک زندگی در جامعه اسلامی را موجب کاهش آسیب‌ها و معضلات و ناهنجاری‌ها خواند.

وی اضافه کرد: ما باید جامعه را با ملاک اسلامی و ایرانی و سبک و فرهنگ اسلامی منطبق با جامعه ایرانی تبیین کنیم و بی تردید این راه سعادت است.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر ما برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی دغدغه داریم، لازم است تا سبک زندگی خود را منطبق با جامعه اسلامی تغییر دهیم.

جعفری همچنین تحریم‌های دشمنان را برای رسیدن به مقاصد خود بی اثر خواند و گفت: البته باید ساز و کار لازم برای مقابله با این تحریم‌ها فراهم شود.

وی رشد علمی کشورمان را طی سال‌های اخیر مورد اشاره قرار داد و افزود: با کمال افتخار رشد علمی ایران امروزه به 11 برابر متوسط جهانی رسیده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در عین حال آینده پژوهی و آینده نگری را در عرصه‌های علمی و فرهنگی ضروری خواند و گفت: بی تردید قانون تحول بنیادین در آموزش و پرورش یکی از مهمترین اتفاقات طی دهه‌های اخیر بوده که توسط آموزش و پرورش انجام شد.

وی تصریح کرد: با تحقق تمام برنامه‌های این سند شاهد تحول بنیادین در حوزه آموزش و پرورش خواهیم بود.

انتهای پیام/63002/ق20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول